کوچکترین تعرض به حرم‌های حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

۱۴اردیبهشت،

نماینده رهبر انقلاب در سوریه گفت: کوچکترین تعرض به حرم‌های حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) را در هر ساعت از شبانه‌روز قاطعانه پاسخ می‌دهیم و سرانجام این جنگ، شرم‌آورتر از جنگ ۳۳ روزه لبنان برای گروه‌های افراطی سوریه و پشتیبانان آنها خواهد بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از نسیم، نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، عصر روز قبل در همایش “رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی” که به همت جامعه روحانیت ایالت سرحد پاکستان، در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بیداری اسلامی از مقوله، فکر، اعتقاد، اندیشه و احساسات است، گفت: روحانیت که با عقل، احساسات، ایمان و باورهای مردم سرکار دارد، رسالت سنگینی در ایجاد وحدت و بیداری اسلامی دارد.
– روحانیت وظیفه دارد که در تجهیز خود به معارف دینی و نشر آن در بین مردم فعال شود؛ البته لازمه آن کاربردی نمودن حوزههای علمیه است.

– رژیم صهیونیستی ابزار استکبار جهانی و فلسطین رمز مقاومت مسلمانان به شمار میرود، در فضای جهانی که تلاش میشود رژیم غاصب صهیونیستی را قانونی جلوه دنهد، باید هوشیاری و بیداری خود را حفظ کنیم.

– القاعده و جبههالنصره ساخته و پرداخته استکبار جهانی به ویژه آمریکا است این اشتباه بزرگی است که اکنون این گروه‌ها را دشمن آمریکا بدانیم.

– دشمنان اسلام، از ایجاد اتحاد و همبستگی بین کشورهای عربی و ایران در هراسند و به هر قیمتی درصدد جلوگیری از این اتفاق می باشند.

– اگر مردم کشورهای عربی، نسبت به مواضع سردمداران خود در برابر استکبار، احساس حقارت می‌کردند، مردم سوریه در برخورد مسئولان خود با عوامل استکبار احساس افتخار و سربلندی داشتند. اگر اکنون این کشور مورد حمله گروه‌های افراطی قرار گرفته است، به خاطر همین روحیه استقلالطلبی و احساس سربلندی مردم سوریه است.

– با وجود آنکه پیش‌بینی می‌کردند که در مدت دو ماه میتوانند نظام سوریه را ساقط کنند‌ اما با حضور میلیون‌ها هوادار دولت در راهپیمایی‌های مردمی، پس از دو سال نتوانسته‌اند که این هدف خود را محقق سازند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.