کوچکترین زندانی سیاسی دنیا / یورش عوامل آل خلیفه به تظاهرات مردمی

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المنار لبنان گزارش داد: رژیم بحرین مدت بازداشت “میرزا عبد الشهید میرزا” نوجوان دوازده ساله بحرینی و “محسن محمد صادق العرب” سیزده ساله را تمدید کرد.

المنار بیان کرد: با تجدید بازداشت میرزا وی به عنوان کوچکترین زندانی سیاسی در بحرین و دنیا محسوب می شود. وی به همراه “محمد محسن صادق العرب” از بیست و یک روز در بازداشت به سر می برند و اتهام سیاسی مطرح شده علیه این دو نوجوان بحرینی ، شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز بوده است.

این شبکه گزارش داد: علاوه بر میرزا و العرب، نظامیان رژیم بحرین با حمایت نیروهای سپر جزیره “محمد عباس المولانی” نوجوان شانزده ساله بحرین را به علت شرکت در تظاهرات بازداشت کرده اند.

جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به ادامه بازداشت نوجوان بحرینی با صدور بیانیه ای اعلام کرده است: این اقدام نقض آشکار حقوق بشر و کودکان از سوی مقامات بحرینی محسوب می شود.

الوفاق بیان کرد: رژیم بحرین روزانه به اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات کنندگان، بازداشتهای گسترده و صدور احکام ظالمانه ادامه می دهد.

جمعیت الوفاق بحرین صدور حکم تجدید حبس کودکان در بحرین را ظالمانه توصیف کرد، و آن را نشانه نفاق و دروغ بودن عدالت جامعه جهانی و سازمان ملل دانست.

خبر دیگر اینکه نظامیان بحرینی عصر دوشنبه ضمن یورش به ده منطقه و روستای بحرین، چهار نفر را نیز بازداشت کردند.

نظامیان رژیم با گاز سمی و خفه کننده به منازل حمله کردند.با وجود تدابیر امنیتی مردم بحرین در دمستان، ستره، کرانه، کزکان، کرباباد، النعیم، البلاد القدیم، باربار، مقابه، جدحفص و سار تظاهرات کردند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.