کوچکترین مدرسه ایران

کد مطلب : ۲۰۰۶۲

تاریخ : ۰۲ شهریور

زمان ارسال : ۱۸:۰۴

کوچکترین مدرسه ایران

مدرسه کوچکی که از لابلای نوشته های وبلاگ معلم فداکارش قد کشید و جهانی شد.

معلم کوچکترین مدرسه ایران دوباره برای شاد کردن بچه های همشهری اش دست به کار شده است. این بار قرار است «عبدالمحمد شعرانی» با کمک مسئولان و همه مردم ایران به ۷۷ مدرسه زیر ۱۰ نفر این استان کتاب اهدا کند.

کوچکترین مدرسه ایران کوچکترین مدرسه ایران

«در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر کسی من را به عنوان مشاور مدیرکل صدا نمی‌زند. همه می‌گویند معلم کالو!» این، بخشی از جدیدترین یادداشت «عبدالمحمد شعرانی» در صفحه شخصی‌اش است. سرباز معلم کوچکترین مدرسه دنیا.

مدرسه کوچکی که از لابلای نوشته های وبلاگ معلم فداکارش قد کشید و جهانی شد.شعرانی با این وبلاگ خبرنگاران، مدیران و مسئولان زیادی را تا روستای « جمال آباد کالو» کشاند و توانست با به شهرت رساندن این مدرسه هم جاده روستا را آسفالت کند و هم نگاه مسئولین را به این روستا جلب کند تا روستا به نعمت آب، برق و تلفن مجهز شود.حالا با گذشت ۸ سال هنوز همه او را با نام «معلم کالو» می شناسند.

شعرانی در سال ۲۰۰۸هم با همین وبلاگ، عنوان دومین وبلاگ نویس برتر دنیا را به خود اختصاص داد. بعد از آن، کتاب خاطراتش را با نام «قصه کوچک ترین مدرسه دنیا» منتشر کرد که بعد از مدت کوتاهی به چاپ چهارم رسید. نمایشگاه عکسی که شعرانی در ایام عید در مدرسه کوچک این روستا برگزار می کند همه ساله پای عده زیادی از گردشگران داخلی و حتی خارجی را به این روستا باز کرد.

سرباز معلم مدرسه روستای کوچک کالو، با این عکس‌ها جهانی شد

حالا چند وقتی می‌شود که آقا معلم کالو، به عنوان مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، به فعالیتش ادامه می‌دهد. قلب شعرانی اما به اندازه همان سرباز معلم ناشناس مدرسه کوچک روستایی، برای بچه‌های استانش می‌تپد.

معلم کالو در تازه ترین نوشته صفحه شخصی‌اش از مردم خواسته که برای ۷۷ مدرسه زیر ۱۰ نفر استان بوشهر کتاب هدیه بفرستند. قرار است این کتابها اول مهر به دانش آموزان بوشهری هدیه داده شود: «اول مهر نزدیک است. لیست مدارس زیر ده نفر دانش آموز استان بوشهر را تهیه کرده‌ام. ۷۷ مدرسه زیر ده نفر دانش آموز داریم. با چند شرکت خصوصی که مدیرانی فرهیخته و دل در گرو آبادانی مهین دارند صحبت کرده‌ام. همه این مدیران و مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر هم که فردی خوش فکر و حامی برنامه هایم است دارند کمک می‌کنند.»

شعرانی در ابتدای این مطلب می نویسد: «در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر کسی من را به عنوان مشاور مدیرکل صدا نمی‌زند. همه می‌گویند معلم کالو! برایم بسیار خوشحال کننده است این کلمه و البته یادآوری اینکه من برای رسالتی که لبخند را به مدارس کوچک استانم هدیه می‌دهد به اینجا آمده‌ام… ا»

اگر شما هم دل‌تان می‌خواهد در این حرکت «آقا معلم کالو» شرکت کنید و کتاب اهدا کنید، شعرانی راهش را برایتان نوشته‌است: «کتاب ها را با این آدرس بفرستید: بوشهر – اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ برسد به دست عبدالمحمد شعرانی معلم کالو!»

منبع : سرا

لطفا این مطلب رو به اشتراک بذارید !
اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در کلوب دات کام اشتراک گذاری در دنبالر اشتراک گذاری در google اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو مسنجر

— .

دانلود فیلم و سریال,اس ام اس, مدل » اخبار جالب
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.