کوچکترین کتابخوان الکترونیکی (ereader) دنیا توسط txtr با قیمتی بسیار پایین رونمایی شد

مدل‌های معروف Kindle و Nook که به ترتیب محصولی از Amazon و Barens & Noble هستند را از مدت‌ها قبل در بازار کتاب‌خوان‌های الکترونیکی یا ereaderها دیده‌ایم. هر دو محصول کوچک و سبک هستند و برای مطالعه بسیار مناسب اما اگر دنبال مدل باز هم کوچک‌تری هستید، باید سراغ کمپانی txtr بروید.

کتاب‌خوان الکترونیکی Beagle با صفحه نمایش ۵ اینچی حالا به عنوان کوچک‌ترین کتاب‌خوان الکترونیکی دنیا توسط txtr رونمایی شده است. ضخامت آن تنها ۵ میلی‌متر است و صفحه نمایش آن از نوع e-ink می‌باشد. وزن این مدل کوچک تنها ۴٫۵ اونس می‌باشد.

اما مهم‌ترین ویژگی این محصول که وجه تمایز آن با رقباست این است که شارژر و کابلی لازم ندارد، دو باتری نیم قلمی یا AAA در بخش پایین آن قرار می‌گیرد که گفته شده برای ۱ سال کارکرد آن کافی است.

برای خواندن کتاب از نرم‌افزار اندروئیدی txtr استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان کتاب‌ها را دانلود و مطالعه کرد. استفاده از بلوتوث برای ارتباط با گوشی‌ها و انتقال ebookها نیز امکان‌پذیر است.

قیمت این محصول جالب txtr در اروپا تنها ۱۳ دلار (یا ۹٫۹ یورو) است که در این سال‌ها چنین قیمت پایینی هرگز ندیده بودیم. قیمتی که برای آمریکا و آسیا در نظر گرفته شده مشخص نیست و همچنین زمان عرضه، اما به نظر می‌رسد که این محصول برای بازارهای مختلف آماده می‌شود.

منبع: slashgear

مطالب مرتبط

  • IFA: رونمایی رسمی فبلت جدید سامسونگ، Galaxy Note 2 در نمایشگاه IFA
  • معرفی نرم افزار کاربردی پزشک همراه (آندروید ، آی او اس و جاوا)
  • ۹۹ میلیون تبلت در سال ۲۰۱۲ فروخته می‌شود، بررسی بازار تبلت‌ها
  • بهترین ویدیو کانورتر ویندوز با پشتیبانی از ۷۰۰ فرمت ویدیویی!!
  • شناسایی و خواندن بارکد ها در ویندوز با Code Two

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.