کویت هم به ایران باخت/ استرالیا آخرین مانع برای صعود ایران به جام جهانی – اخبار ورزشی

تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی بر کویت حریف استرالیا در پلی‌آف مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شد.نوجوانان فوتبال ایران در آخرین بازی قهرمانی آسیا عصر امروز (چهارشنبه) به دیدار کویت رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

ملی پوشان ایران با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و به عنوان تیم اول از گروه اول صعود کرده و باید در مرحله پلی‌آف با تیم دوم گروه دو یعنی استرالیا بازی کنند.

پیروزی بر استرالیا مجوز حضور تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را صادر می‌کند.

گل‌های تیم ایران را در این مسابقه سیدمجید حسینی در دقیقه ۳۹ و علی شجاعی در دقیقه ۶۲ وارد دروازه کویت کردند. تک گل کویتی‌ها را بادر الله در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند. تیم ایران همچنین در وقت‌های اضافه گلی به ثمر رساند که داور قبول نکرد.

کویتی‌ها با وجود این شکست با چهار امتیاز توانستند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شده و باید در پلی‌آف با عراق بازی کنند.

در مسابقه امروز تیم نوجوانان که از ساعت ۱۷ در حضور کمتر از ۲۰۰ نفر در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، افرادی چون مهدی محمدنبی، فریدون معینی، هومن افاضلی، مرتضی کرمانی‌مقدم، محمد نوازی، فرهاد کاظمی، محسن بیاتی‌نیا، محمدرضا مهدوی، علیرضا منصوریان و مصطفی قنبرپور حضور داشتند.

همچنین دوستی‌مهر از چندین بازیکن اصلی‌اش استفاده نکرد. در نیمه دوم شروین کاظمی‌فرد، صادق محرمی و میلاد دایی به ترتیب به جای رضا کرملا چعب، محمدرضا بازاج، و کمیل حق‌زاده به زمین فرستاده شدند.

دیگر بازی این گروه را تیم‌های یمن و لائوس در ورزشگاه اکباتان برگزار کردند که این مسابقه تا دقایق پایانی دو بر یک به سود لائوس ادامه داشت که این نتیجه صعود تیم کویت را مسجل می‌کند. بازیکنان کویت پس از پایان مسابقه با پرچم کشورشان در زمین خوشحالی می‌کردند.

همچنین کادرفنی و اعضای تیم عراق و استرالیا و همچنین مدیر استعدادیابی باشگاه موناکو هم در ورزشگاه بودند.

۲۵۲ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.