کویت پایان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را علیه فلسطینی‌ها خواستار شد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

palestin4.jpg

دولت کویت با صدور بیانیه‌ای از جامعه جهانی خواست تا برای پایان دادن iبه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی و حمایت‌ از فلسطین iبه مسئولیت‌های خود عمل کند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از خبرگزاری کویت (کونا) اعلام کرد: نواف الفضلی، یکی از اعضای هیات کویت در سازمان ملل در نشست کمیته مسائل سیاسی و پایان دادن iبه استعمار با اشاره iبه وضعیت فلسطینیان و مشکلات آنها برای عبور از مرزها جهت انجام معالجات پزشکی در کرانه باختری و قدس اشاره کرد و اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را مستبدانه خواند.

وی گفت: کویت iبه شدت افزایش شهرک سازی‌ها و نیز اقدامات خصمانه اسرائیل علیه ملت فلسطین را محکوم می‌کند.

حزب اسلامی جبهه کار یکی از شاخه سیاسی اخوان المسلمین اردن iبه یکی از برجسته‌ترین احزاب مخالف این کشور نیز iبه نوبه خود با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خواهان اقدامی سریع برای ممانعت از تکرار این اقدامات شد.

این حزب همچنین سکوت کشورهای عربی را نسبت iبه اقدامات جنایتکارانه اسرائیل در نوار غزه محکوم و از اتحادیه عرب خواست تا اقدامی سریع را در این خصوص اتخاذ کند.

در همین حال اخوان المسلمین مصر نیز با صدور بیانیه‌ای از مردم این کشور خواست تا در تجمع اعتراض آمیز که قرار است جمعه هفته جاری در جهتی همبستگی با ملت فلسطین برگزار شود، شرکت کنند.

در این بیانیه آمده است: آنچه در نوار غزه اتفاق می‌افتد در حقیقت نقض قوانین بین‌المللی و همه قطعنامه‌های امضا شده در شورای امنیت است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.