کیانی:با این هواداران به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

۱۲م اسفند ،

مهدی کیانی در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل الجزیره، گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و با عنایت خدا و حمایت هواداران توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. هیچکس انتظار نداشت تراکتورسازی چنین بازی خوبی را انجام دهیم. الجزیره تیم بسیار قدرتمندی است که با ارائه یک بازی خوب توانستیم ۳ گل بزنیم و به پیروزی برسیم.

به گزارش فارس،هافبک تراکتورسازی در مورد نقش هواداران در کسب این موفقیت، اظهارداشت: صددرصد هواداران نقش عمده‌ای در کسب این موفقیت داشتند و با حضور آنها به هیچ تیمی نمی‌بازیم. طرفداران باید به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند و بدانند که با حضورشان تیمی نمی‌تواند ما را شکست دهد.

کیانی در مورد اینکه هواداران او را خیلی دوست دارند و در بازی‌ها به شدت تشویقش می‌کنند، عنوان کرد:‌ مردم به ما لطف دارند، ۵ سال است که در تراکتورسازی بازی می‌کنم و هرچه دارم از این هواداران است. در شادی‌ها و غم‌ها با هم بودیم و در سرما و گرما از تراکتورسازی حمایت کردند به همین خاطر با تمام وجود و تعصب برای این مردم بازی می‌کنم.

وی در مورد مشکلات مالی و جلسه‌ای که روز قبل با مسئولان تیم داشتم، گفت: صددرصد تیمی که در رده دوم جدول قرار دارد و می‌خواهد قهرمان شود، باید مورد حمایت قرار بگیرد و بدون داشتن مشکلات تنها دغدغه‌اش فوتبال باشد. مسئولین و مخصوصا شخص سردار جعفری تلاش خود را می‌کند تا هرچه زودتر این مشکلات را رفع کند. در جلسه‌ای که با مسئولان داشتیم قرار شده تا در این هفته مقداری از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

کیانی در مورد دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل نفت تهران، تصریح کرد: بازی با نفت تهران بسیار سخت‌تر از دیدار مقابل استقلال و سپاهان است. نفت تیم جوان و منسجمی است که کادر فنی بسیار خوبی دارد. باز هم تاکید می‌کنم اگر هواداران به ورزشگاه بیایند و تراکتورسازی را حمایت کنند، به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و به موفقیت خواهیم رسید. انشاءالله با کسب ۳ امتیاز بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.