کیانی:‌جایگاه تراکتورسازی را تثبیت می‌کنیم

۸فروردین ۱۳،

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ کسب سه امتیاز در مقابل داماش گیلان اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز شیرین این بازی را کسب کرده و عیدی خوبی را به هوادارانمان بدهیم. در این بازی موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و از دو موقعیت‌مان به خوبی استفاده کرده و پیروز شدیم.

وی در مورد آمادگی این تیم برای بازی با الشباب عربستان گفت: تمرینات منظم و خوبی را برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل به مصاف این تیم برویم. می‌دانیم که الشباب تیمی قدرتمند است ولی ما نیز تراکتورسازی هستیم و سعی خواهیم کرد با پیروزی ارزشمند در این بازی جایگاه اولیه‌مان را تثبیت کنیم.

هافبک تراکتورسازان بیان کرد: ما در ادامه لیگ برتر نیز سعی می‌کنیم، بهترین نتایج را کسب کرده و اشتباه‌های قبل را نیز تکرار نکنیم و به هدف‌هایمان برسیم. به حمایت هواداران در بازی‌های پیش‌رو بیشتر از قبل نیاز داریم و باید هواداران حمایت‌های خودشان را ادامه بدهند تا ما نیز با کسب نتایج خوب در شان هواداران‌مان آنها را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز دربارهٔ تونی اولیویرا و عصبانیت‌های وی در کنار زمین هنگام بازی‌ها گفت:‌ اولویرا واقعا یکی از بهترین مربیان ایران است و با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می‌کند و تعصب ویژه‌ای برای تیم دارد. امیدوارم ما نیز بازی‌های خوبی را انجام دهیم تا جواب زحمات وی را بدهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.