کیفیت خدمات چاپی با سرعت، ثبات و تنوع مرتبط است

دوشنبه ۲۶ تیر – ۰۱:۲۰:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

خدایار صادقی در پنل «چاپ و تبلیغات تجاری»:

بزرگنمایی:  

دبیر دومین «کنفرانس ملی مدیریت کیفیت در چاپ» تاکید کرد کیفیت خدمات چاپی همواره با سه عامل سرعت، ثبات و تنوع در ارتباط است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، بررسی «استانداردهای کیفیت در چاپ دیجیتال» با سخنرانی خدایار صادقی در مجموعه پنل «چاپ و تبلیغات تجاری» در دومین روز از کنفرانس برگزار شد.
صادقی در صحبت های خود، اظهار کرد: تاکید ما در صنعت چاپ این است که تا حد ممکن توصیف از کیفیت را به صورت کمی و قابل اندازه گیری نزدیک کرده و از واژه هایی چون خوب، عالی، متوسط و … استفاده نکنیم.
وی سپس تعریفی از «کیفیت» ارائه کرد و افزود: کیفیت مجموعه خصوصیات یک محصول است که قادر به تامین نیازهای از پیش تعیین شده باشد. در واقع این تعریف نشان می دهد که کیفیت اتفاقی نیست بلکه از ابتدا می دانید قرار است به آن برسید و برای رسیدن به کیفیت برنامه ریزی دارید.
دبیر دومین «کنفرانس ملی مدیریت کیفیت در چاپ» با بیان این که نمی توان در هیچ نوع تجارتی از محصول یا خدمت صرف صحبت کرد، گفت: کیفیت دستگاه های مورد استفاده، ابزارها، مواد اولیه، شکل ارائه خدمت و … سطح کیفی محصول نهایی را تعیین می کند و اگر در هر کدام از این مراحل مشکلی وجود داشته باشد، به حد مورد نظر کیفی نخواهیم رسید.
صادقی در بخش دیگری از سخنرانی خود، بودجه، اجزای پروژه، زمان و مکان تحویل، مشخصات کاغذ مورد استفاده، رنگ های کار چاپی، عملیات نهایی و … را در کیفیت طرح ریزی یک کار چاپی موثر دانست که از پیش باید آن ها را تعیین کرد.
وی همچنین کیفیت اجزای متنی، فرمت فایل، اجرای کار، رعایت الزامات صحافی، تصاویر اسکن شده و … را نیز مواردی تاثیرگذار بر کیفیت فنی کارهای گرافیکی عنوان کرد.
به گفته دبیر دومین «کنفرانس ملی مدیریت کیفیت در چاپ» کیفیت خدمات چاپی همواره با سه عامل سرعت، ثبات و تنوع در ارتباط است.
دومین «کنفرانس ملی مدیریت کیفیت در چاپ» تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۳۲۰۲۲۶۶۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.