کی‌روش:داوربایدمانع حربه وقت‌کشی لبنان شود

۱۷ام بهمن ،

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی با لبنان اظهار داشت: در ابتدا به همه خبرنگاران خیر مقدم می گویم. ما میخواهیم در همین جا درخواست کنیم که همه به ورزشگاه بیایند. با وجودی که می دانیم روز چهارشنبه همه سرکارهایشان می باشند. من از سوی تیم ملی تک تک مردم را دعوت می کنم چون فردا روز مهمی خواهد بود.

وی افزود: فردا یک بازی پیش رو داریم و بازی اولمان در مقدماتی جام ملت های آسیا خواهد بود. فردا در مسابقه ای به میدان می رویم که منطق را داریم و سعی می کنیم فوتبالی را انجام دهیم که برای همه جذاب باشد و یک فوتبال رو به جلو تهاجمی را ارائه می کنیم. ضمن اینکه برای تیم ملی لبنان احترام قائل هستیم درست مثل تمامی تیم های دیگر.

کی‌روش تصریح کرد: مهمترین مسئله پیروز ی در این دیدار و هدف به صعود جام جهانی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که مربی لبنان خیلی اعتقاد نداشت که لبنان فوتبالی تدافعی انجام می دهد و اعتقاد دارد شرایط سختی در بیروت رقم نخورده است، گفت: من به این مسئله احترام می گذارم و چیزی برخلاف این مسئله بیشتر مطرح نکرده ام. فقط گفتم در بازی با لبنان این تیم استاد تقلب بود. وظیفه من این است در مورد تیم خودمان صحبت کنم و باز تکرار می کنم برای لبنان احترام قائلم ولی وقتی می بینیم که بازیکنان آنها در طول بازی تمارض می کنند و یا وقت بازی را می کشند امیدوار هستم فردا داور از این کار جلوگیری کند. من چنین توقعی از داور بازی دارم.

من مطلبی برخلاف صحبت های سرمربی لبنان انجام ندادم و کاری که ایشان انجام داده قابل احترام است اما کاری که ایشان در آن بازی انجام دادند را توضیح دادم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از گروهبندی مسابقات چیست و آیا حرف زدن قبل از مسابقه آسان است یا خیر، گفت: به نظرم خوب نیست که بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا با مسابقات مقدماتی جام جهانی تداخل پیدا کرده است ولی این اتفاق افتاده و ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم که به امتیاز لازم برسیم و موفق شویم. مسئله مهم این است که در هر دو گروهی که در مسابقات جام ملت های آسیا و جام جهانی هستیم موفق شویم. این را می دانم که بعد از بازی صحبت کنم ولی بعد از قبل از بازی صحبت کردن راحت است اما حرف های بعد از بازی همیشه متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: من از کیفیت تیم کویت شگفت زده شدم. بازی های آسانی نخواهیم داشت و وظیفه ما این است که سخت کار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به ترکیب بازی با لبنان رسیده و اگر تیم حریف وقت کشی کرد چه تدبیری برای آنها دارد، گفت: بعد از یک هفته حضور در اردو باید تک تک بازیکنان تشکر کنم که زحمات زیادی کشیدند و انگیزه بالایی دارند. امیدوارم در بازی فردا به پیروزی برسند و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. همان طور که سرمربی لبنان اشاره کرد ما در سال ۲۰۲۴ بازی می کنیم و باید با حقایق کنار بیاییم. بازیکنان من با تمام تمرکز خود بازی کنند و ضمانت کنند که برنده این مسابقه می باشند. همه بازیکنان باید وظایف خود را انجام دهند و اگر بازیکنان حریف وقت کشی کنند دیگر در دست من نیست این مسئولیت داور است که فردا وظیفه خود را انجام دهد و حربه وقت کشی را از حریف بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که با توجه به این موضوع که دژاگه شجاعی و قوچان نژاد امروز به جمع ملی پوشان اضافه شدند و آیا آنها آماده مسابقه می باشند،گفت: شک نکنید که آنها آماده می باشند و در مسابقه فردا به میدان می روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.