کی‌روش: در فوتبال به فکر قول دادن نباشید

   کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: از صمیم قلب از رئیس جمهور، وزیر ورزش و رئیس مجلس تشکر می‌کنم. آنها با حضورشان در تمرین از ما حمایت کردند. این موضوع نشان می‌دهد که همه عزم خود را جزم کردند تا تیم ملی را حمایت کنند.

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی اظهار داشت: این کار قطعا قوت قلبی به ما می‌دهد تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. قبلا هم گفته بودم برای رفتن به جام جهانی تلاش می‌کنیم. بازی سختی با کره جنوبی پیش رو داریم در واقع کوهی است که باید آن را فتح کنیم و به قله برسیم.

کی‌روش افزود: کره‌ای‌ها بازیکنان بسیار دونده‌ای دارند اما ما آنها را خوب می‌شناسیم. یک قدم فاصله برای رسیدن به قله داریم. اگر کره را شکست دهیم یک قدم به هدفمان نزدیک می‌شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که شما دو بار ضمانت داده‌اید کره را می‌بریم و آیا باز هم این ضمانت را می‌دهید یا خیر، گفت: کار سخت است اما ما تیم خوبی داریم. در فوتبال نباید به فکر قول دادن و این حرف‌ها باشید. کسی که در فوتبال قول می‌دهد سطحی‌نگر است. من نمی‌خواهم وارد این حرف‌ها شوم اما همیشه سعی می‌کنم برنده باشیم.

کی‌روش گفت: چیزی که به شما می‌توانم قول و ضمانت بدهم این است که تمام بازیکنان ما متحد و همدل شدند که در بازی روز سه شنبه کره را از پیش رو برداریم و با قدرت بازی کنیم. هدف ما این است که کره را ببریم و دست بردار هم نیستیم. بازیکنان ما با انگیزه و آماده هستند تا به این برد برسیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که احمدی‌نژاد گفته آنقدر شما استرس داشته‌اید که لاغر شده‌اید عنوان کرد: برای من این مهم است که اگر کسی می‌خواهد بازی کند باید بیاید و در زمین بجنگند و اگر غیر این صورت باشد باید در خانه بماند. اگر پیراهن تیم ملی را پوشیده‌ایم باید بجنگیم. پیراهن تیم ملی برای افرادی است که شجاع هستند و درون زمین تلاش می‌کنند که بجنگند.

وی در پاسخ به این سؤال آیا مایلی کهن را در تمرینات تیم ملی دیده‌اید یا نه خاطرنشان کرد: الان وقت صحبت درباره این مسائل نیست. باید وقت‌مان را برای اهداف پیش رو بگذاریم. وقتی درون زمین هستم تمرکزم به تمرینات است و به مسائل بیرون توجهی ندارم اما قدم تمام مربیان سابق تیم ملی همیشه روی چشم ما است. این خانه به همه آنها تعلق دارد و اگر تشریف بیاورند ما به آنها احترام می‌گذاریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم روز سه شنبه ۱۰۰ هزار تماشاگر برای دیدار بازی ایران و کره جنوبی حضور داشته باشند و تیم ملی را حمایت کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.