کیا؛درفرمی که تا کنون ندیده بودید

حضور مهدی مهدوی کیا درترکیب اصلی پرسپولیس یک سورپرایز فوق العاده از سوی ژوزه برای هواداران پرسپولیس بود.
مهدی درزمان گرم کردن اولین نفری بود که وارد زمین شد و طوری گام های اولش را برداشت که اگیزه از سلق هایش به زمین چمن تراوش می کرد!
بدون شک این صحنه توصیف کردنی نیست اما کاپیتان از دقیقه صفر آماده دربی بود و عجیب اینکه بخاطر بازی در پست غیر تخصصی هیچ گونه ترس و استرسی هم نداشت.
مهدوی کیا ۹۰ دقیقه در پست هافبک دفاعی بازی کرد والبته در کنار پولادی درخشید تا علاوه بر تجربه حضور در این پست برای پرسپولیس ، بار دیگر قابلیت های فنی خود را نشان دهد.مهدی پیش از این بارها در پست مهاجم نوک،مدافع راست، بال راست وهافبک میانی به میدان رفته بود اما حضور در پست هافبک دفاعی و انجام درست وظایف و اجرای خوب کارش بار دیگر نشان داد یک بازیکن با کیفیت در اندازه های بازی بزرگی مثل دربی تهران حتی در پست غیر تخصصی هم می تواند بدرخشد.
مهدی در مصاحبه هایش می گفت از چهار روز قبل از دربی مانوئل با او درباره این اتفاق صحبت کرده و توجیه شده است که باید در هافبک تدافعی دقیقاچه کاری انجام دهد.
نکته دیگر که کیا از آن خنده اش گرفته بود اولین حضور ۹۰ دقیقه ای مهدوی کیا در ترکیب پرسپولیس از زمان بازگشتش به این تیم بود.مهدی که در ۴ بازی این فصل حتی در لیست۱۸ نفره هم قرار نگرفته و تنها یک نیمه مقابل صبای قم به میدان رفته بود ۹۰ دقیقه مقابل استقلال بازی کرد و نمایش قابل توجهی هم داشت.
کیا البته بیرون از میدان هم صلابت و یگانگی اش را به رخ کشید و به غیر از ایمون زاید تنها سرخپوشی بود که حاضر به مصاحبه شد.
کیا باهمان لبخند همیشگی مقابل تک تک دوربین های تلویزیونی ایستاد و با آرامش و متانت جواب همه را داد.او حتی تک تک پرسش های غیر دوربینی را هم جواب می داد و در سراسر میکسدزون مدام توقف می کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.