کیانی: اختلاف قلعه‌نویی و جعفری هیچ ربطی به همدانی ندارد/ اگر اینطور امتیاز از دست بدهیم نمی‌توانیم مدعی باشیم – اخبار ورزشی

کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در مورد بازی حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «ما گل اول را زدیم ولی نمی‌دانم چرا در چند بازی اخیر گل‌های بدی می‌خوریم. البته باید بگویم که نفت تهران هم تیم خوبی است و دوندگی زیادی داشت ولی بازیکنان ما زحمت کشیدند و فکر می‌کنم تساوی عادلانه نبود. برای ما مساوی فرقی با باخت ندارد و نباید اینطور امتیاز از دست بدهیم.»

از کیانی در خصوص فراز و نشیب تراکتور در نتیجه‌گیری و امتیازهایی که این تیم از دست داده سوال می‌کنیم که او می‌گوید: «صددرصد قبول دارم که نباید فراز و نشیب داشته باشیم. ما باید تلاش کنیم تا حداکثر امتیازها را کسب کنیم و اگر اینطور امتیاز از دست دهیم نمی‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم ما واقعا در چند بازی مفت امتیاز از دست دادیم که این خوب نیست.»

از کیانی در خصوص اختلاف بعضی از بازیکنان تراکتور مثل فروزان، حاج صفی و … سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« به هر حال سرمربی ما دلایلی داشت که از آنها استفاده نکرد ولی من امیدوارم هر مشکلی هست برطرف شود و همه بازیکنان تراکتور بتوانند به تیمشان کمک کنند. ما برای اینکه مدعی قهرمانی باشیم به همه بازیکنان نیاز داریم.»

کیانی در خصوص اختلاف‌های اخیر مدیرعامل تراکتور و امیر قلعه‌نویی و حرف و حدیث‌هایی که در این مورد به وجود آمده می‌گوید:«‌ این دو نفر خودشان می‌توانند اختلاف‌ها را حل کنند و امیدوارم کدورت‌ها برطرف شود. به هر حال قلعه‌نویی برای تراکتور زحمت کشیده و آقای جعفری هم مدیر خوبی است و امیدوارم اختلاف‌ آنها برطرف شود. البته بهتر است که دیگران هم سکوت کنند تا این قضیه بدتر نشود.»

کیانی در قسمتی از حرف‌هایش می‌گوید:« به عنوان مثال ستار همدانی در چند روز اخیر چند بار علیه تراکتور مصاحبه کرده و این در حالی است که او می‌گفت من آذری هستم. من معتقدم اختلاف قلعه‌نویی و جعفری به همدانی ارتباطی ندارد و به من هم مربوط نیست و بهتر است دیگران این ماجرا را وخیم‌تر نکنند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.