کیانی: باخت هفته اول را در دربی تبریز جبران می‌کنیم/ پرسپولیس زور قهرمانی ندارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتورسازی معتقد است که تیمش دربی تبریز را می برد تا باخت به پرسپولیس را جبران کند.

به گزارش ممتاز؛ کیانی ابتدا در مورد شکست مقابل پرسپولیس در هفته اول می گوید:«ما در ۱۵ دقیقه اول خوب بازی کردیم ولی در ادامه شرایط تغییر کرد و داور هم چند سوت بی جهت زد که همین موضوع تیم ما را به هم ریخت. البته باید قبول کنیم که تیم ما هم سر حال نبود و بدن های ما به خاطر فشار تمرینات بدنسازی در افت است. متاسفیم که هواداران ناراحت شدند ولی این باخت را در دربی تبریز جبران می کنیم.»

هافبک تراکتورسازی معتقد است که پرسپولیس با این تیم نمی تواند مدعی قهرمانی باشد. کیانی در این خصوص می گوید:«پرسپولیس تیم خوبی است ولی به نظر من زور قهرمانی ندارد.من این تیم را اینقدر پرقدرت ندیدم که بتواند مدعی جدی قهرمانی باشد ولی امیدوارم در نهایت هر تیمی که شایسته است قهرمان شود.»

کیانی در مورد دربی تبریز خاطرنشان می کند:«باید باخت هفته اول را جبران کنیم. گسترش فولاد هم تیم خوب و جوانی است ولی ما به این مسائل توجه نداریم و باید سه امتیاز را بگیریم. هواداران تراکتور هم مطمئنا به ورزشگاه می آیند و ما را حمایت می کنند.»

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.