کیانی: غیبت علی کریمی اتفاق خوبی نیست/ باید باخت به پرسپولیس را جبران کنیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتورسازی معتقد است که در آستانه بازی با پرسپولیس، بالا رفتن تعداد مصدومان تراکتور کار را برای این تیم سخت خواهد کرد.

به گزارش ممتاز؛کیانی ابتدا در خصوص وضعیت تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس گفت:« ما از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم ولی متاسفانه مصدومیت بازیکنان تراکتور دست جلالی را بسته است و این موضوع کار ما را سخت خواهد کرد. تراکتور دو محروم دارد و پنج، شش بازیکن مصدوم می باشند ولی با همه این شرایط باید بگویم که گرفتن سه امتیاز بازی با پرسپولیس برای ما بسیار واجب است و برای پیروزی تمام وجودمان را در زمین مسابقه خواهیم گذاشت.»

او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تراکتور در این فصل اینقدر مصدوم می‌شوند خاطرنشان کرد:« واقعا نمی‌دانم چه سببی دارد که ما این همه مصدوم می‌دهیم. اگر قرار به چشم زدن بود که فقط یکی، دو بازیکن ما چشم می‌خوردند ولی تعداد مصدومان ما بسیار شده است. این مصدومیت‌ها بی‌دلیل نیست و باید کارشناسی شود. ضمن اینکه غیبت علی کریمی هم در بازی با پرسپولیس اتفاق خوبی نخواهد بود.»
کیانی در خصوص پرسپولیس هم افزود:« آنها امسال نشان دادند که تیم خوبی می باشند و در نیم فصل هم بازیکنان خوبی گرفتند. پرسپولیس تیم یکدست و باتجربه‌ای است ولی ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و هواداران تراکتور چیزی جز برد نمی‌خواهند. امیدوارم پرسپولیس را ببریم تا شکست دور رفت را جبران کنیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.