کیبوردی جالب برای حل مشکل ده ساله ایرانی‌ها + عکس

طریقه فعالیت این صفحه کلید بدین گونه است که این محصول در قسمت بالا به صفحه ‌نمایش مجهز شده و این ابتکار جدید باعث می ‌شود تا کاربر بتواند کلمات را در هنگام تایپ، درست در نزدیکی انگشتان خود ببیند.
طی ده سال اخیر که استفاده از رایانه در ایران رواج پیدا کرده بسیاری از کاربران علی رغم سالها استفاده همچنان یک تایپیست مبتدی محسوب می شوند و نمی توانند بدون نگاه کردن به صفحه نمایش، مطمئن شوند که تایپ آنها بدون غلط بوده است.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که در زمینه تایپ با صفحه ‌کلیدها دچار مشکل می ‌شوید و برای تایپ هر کلمه مجبور هستید که زمان طولانی را به صفحه‌ نمایش نگاه کنید و البته به این خاطر این کار، تمرکز خود را در تایپ مطلب مورد نظر از دست می‌ دهید، اکنون یک کی بور جدید امکان تایپ سریع و بدون اشتباه را برای شما میسر می‌ کند.

این کار علاوه بر اینکه تمرکز شما را حفظ می کند، از صدماتی که به گردن شما وارد می شود نیز جلوگیری خواهد کرد که در دراز مدت سود فراوانی برای کاربران رایانه دارد.

طریقه فعالیت این صفحه کلید بدین گونه است که این محصول در قسمت بالا به صفحه ‌نمایش مجهز شده و این ابتکار جدید باعث می ‌شود تا کاربر بتواند کلمات را در هنگام تایپ، درست در نزدیکی انگشتان خود ببیند؛ بدون این که سر خود را بلند کند.

از این جهت فشار کمی به گردن و چشمان کاربر وارد می ‌شود و با توجه به اینکه طراحی آن ارگونومیک است می تواند در فعالیت های طولانی مدت کمک ویژه ای به کاربران کند هرچند با توجه به اینکه هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است، نمی توان قطعا گفت این راحتی گردن چقدر برای افراد هزینه خواهد داشت.


بهگر | خواندنی – دیدنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.