کیفرخواست «روباه پیر» به دادگاه انقلاب رفت/ معروف کردن جانیان با استفاده از نام حیوانات

دیده بان حقوق حیوانات: کیفرخواست پرونده متجاوز معروف به «روباه پیر» با اتهام فسادفی‌الارض به دادگاه ارسال شد! متاسفانه این نوع گزارش ها کم نیست و اکثر رسانه ها در بخش حوادث، خاطیان اجتماعی را با تشبیه به حیوانات معروف می کنند و اسباب دشمنی ضمنی بشر و حیوانات را فراهم می آورند. در چنین شرایطی است که دیدن روباه در شهر باعث وحشت می شود و در روستاها باعث استفاده از تفنگ!

دادگاه عمومی و انقلاب مشهد گفت: کیفرخواست پرونده متجاوز معروف به «روباه پیر» با اتهام فسادفی‌الارض به دادگاه ارسال شد. محمود ذوقی دادستان عمومی و انقلاب مشهد درباره آخرین وضعیت پرونده متجاوز معروف به «روباه‌پیر» اظهار داشت: «هنوز اطلاعی از زمان برگزاری جلسه محاکمه ندارم.»

به گزارش تهران امروز در پی ارجاع پرونده‌ای از کلانتری ۲۰ مشهد به پایگاه آگاهی غرب مشهد در زمستان سال گذشته مبنی بر اینکه فردی با استفاده از یک‌دستگاه خودروسواری پیکان سفید رنگ در مسیر تردد دانش‌آموزان ابتدایی دختر، با شیوه و ترفندی دختری را اغفال و مورد اذیت قرار داده است، تحقیقات ویژه‌ در این زمینه شروع شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، پرونده را به طور ویژه در اولویت کاری خود قرار دادند؛ در این زمینه چند اکیپ از کارآگاهان مجرب تشکیل و به محدوده وقوع جرم عازم شدند.

انگشتان‌کوتاه؛ سرنخ دستگیری

بر اساس اظهارات آخرین قربانی روباه پیر که در منطقه قاسم‌آباد مشهد رخ داده بود مبنی بر اینکه متهم دو انگشت کوتاه‌ دارد، شماره انتظامی یک‌دستگاه خودرو پیکان کشف و با بررسی دقیق‌تر راننده ۵۹ ساله خودرو شناسایی شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی با به‌کارگیری تمام توان و استعداد اطلاعاتی خود برای دستگیری متهم تحقیقات خود را آغاز کردند و با بهره‌گیری از بانک‌های اطلاعاتی و در دست داشتن سرنخ‌های موجود، متهم شیطان‌صفت را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی در منزل مسکونی‌اش واقع در حوالی شهرک قاسم‌آباد مشهد دستگیر کردند. روباه‌ پیر قربانیان خود را از دانش‌آموزان محل تحصیل دخترش انتخاب می‌کرد. متهم که ۵۹ سال داشت، متأهل و دارای شش فرزند است و جالب اینجاست که یکی از دخترانش در همان مدرسه‌ای که طعمه‌هایش را اغفال می‌کرد در حال تحصیل است.

متهم بعد از دستگیری ۴۳ نقطه‌ای که در آنجا قربانیان خود را مورد آزار و اذیت قرار داده بود به پلیس معرفی کرد و بعد از اطلاع‌رسانی درباره دستگیری وی در جراید و مطبوعات استانی، ۱۰ خانواده دیگر به پلیس آگاهی مراجعه و از متهم شکایت کردند.

تاخیر خانواده‌ها در اعلام شکایت دلیل افزایش قربانیان روباه‌پیر

در حالی که تعداد شاکیان این پرونده در ابتدای دستگیری متهم حدود ۱۱ مورد بود، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی مدعی شده بود که اگر خانواده قربانیان زودتر اقدام به اعلام شکایت می‌کردند قربانیان روباه پیر به این تعداد نمی‌رسید؛ این در حالی است که تا پایان تحقیقات پلیس در این پرونده، تعداد قربانیان این متهم به بیش از ۵۰ مورد رسید.

تایید سلامت روانی در پزشکی قانونی؛ ارسال پرونده به دادگاه انقلاب

بعد از تأیید سلامت روانی متهم و همچنین بررسی میزان آسیب‌های وارده به قربانیان از سوی پزشکی قانونی، قرار مجرمیت و در نهایت کیفرخواست این متهم با عنوان فسادفی‌الارض از سوی دادستان عمومی و انقلاب مشهد صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه انقلاب ارسال شد.

http://arw.ir/wp-content/uploads/2011/08/Animal-Rights-Watch-ARW-1576.jpg

____________________________

اعدام روباه سیاه در ملأ عام/ درخواست کمک دیده بان از افراد صاحب نظر

این بار نگفتند پلنگ وحشی!

تجاوز حیات وحش به دختران خردسال/ اتفاقی که فقط در ایران رخ می دهد!

از دام عنکبوت برای پسران تا آزار و اذیت دختران توسط گرگ ها!

فارس: روباه پیر اعدام شد!

روباه، شیطان و دشمن آشکار شماست

انس با حیوانات معادل اعتیاد، خودکشی و لامذهبی!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.