کیفیت آب در شمال و جنوب تهران یکسان شد

۲۱ آبان ،

200-50.jpg

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از یکسان شدن کیفیت آب در همه مناطق شهر تهران خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد پرورش در حاشیه اولین جشنواره ونمایشگاه توانمندی‌های بهره برداری آب و فاضلاب کشور با اعلام خبر فوق گفت: قول داده بودیم در منطقه جنوب تهران کیفیت آب استاندارد باشد که این کار انجام شد.

وی افزود:‌ در حال حاضر عملا بین آب شمال وجنوب تهران هیچ فرقی از نظر کیفیت وجود ندارد. ما در تصفیه‌خانه پنجم تهران در سوهانک توانستیم ظرفیت سازی خوبی انجام دهیم و آب بیشتری را به دست آوریم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: از تصفیه خانه کن در غرب تهران توانستیم آب را آزاد کنیم و با دو جابه‌جایی به مخزن ۱۳ و ۶۹، سپس آب را به مهرآباد انتقال دادیم؛ با این کار دوایستگاه پمپاژی که حدود ۳۵۰ میلیون بها برق داشت، از مدار خارج شد.

پرورش با اشاره به این‌که مسیر آب از بالا به پایین تغییر یافت گفت:‌در نهایت کیفیت آب تغییر کرد. برای همه این کار از ظرفیت داخلی شرکت استفاده شد و مهندسی مجدد صورت گرفت. به این معنی که شبکه خاصی را اجرا نکردیم.

وی در پایان صحبت‌های خود ادامه داد: شبکه‌هایی که از پایین به بالا پمپاژ می کردند به صورت برگشت عمل می‌کنند و ظرفیت خطوط انتقال تغییر پیدا نکرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.