کیف قاپان شمال تهران با تلاش ماموران پلیس بازداشت شدند

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی شمس، رییس کلانتری ۱۴۸ انقلاب، ظهر امروز از دستگیری دو سارق کیف قاپ در محدوده بلوار کشاورز، خبر داد و گفت: این دو متهم هنگام یافتن سوژه های خود برای سرقت شناسایی و بازداشت شدند.
وی در تشریح این موضوع گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در محدوده فوق در حال گشتزنی بودند که متوجه شدند یکی از شهروندان در حال کشمکش و درگیری با دو موتورسوار است و با فریادهای خود سعی بر رهایی کیفش از دست این دو موتورسوار را دارد.
سرهنگ شمس، عنوان داشت:” بلافاصله گشت خودرویی کلانتری به تعقیب متهمان پرداخته و در همان محل هر دو نفر را بازداشت و هر دو متهم را به همراه شاکی به کلانتری منتقل کردند.
وی افزود:” هر دو متهم که “حسین” و “محمدعلی” نام داشتند، در کلانتری در حضور شاکی به جرم خود اعتراف و عنوان داشتند با پرسه زنی در محدوده های شمال تهران از شهروندان که در این محدوده تردد دارند، سرقت و کیف قاپی می کنند.
این مقام انتظامی در پایان به انتقال متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی اشاره کرده و گفت:” هر دو متهم در سوابق خود تخلفاتی همچون درگیری و شرارت داشتند که اثار جراحت چاقو بر بدن آنها مشهود بود.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.