کیم کارداشیان مادر بسیار متفاوت است!+عکس

۰۵م اسفند ،

کیم کارداشیان اخیراً بسیار تغییر کرده و در مصاحبه با او، گویی یک کارداشیان تازه در مقابلمان ظاهر شد.

ممتازنیوز: کیم کارداشیان اخیراً بسیار تغییر کرده و در مصاحبه با او، گویی یک کارداشیان تازه در مقابلمان ظاهر شد.

به گزارش برترین ها ، او حالا به عنوان یک مادر، صحبت از حفظ مسائل خصوصی و حتی پایان دادن به مجموعه “Keeping Up With the Kardashians” بعد از فصل نهم می کند.

 آیا این بازآفرینی کیم کارداشیان است یا مکث بارداری در زندگی پر زرق و برق ترین و خیره کننده ترین ستاره تلویزیونی روی زمین؟

شاید کمی از هر دو. در اینجا به نقل از های این تازه مادر زمین بسنده می کنیم و فراموش نمی کنیم که او هنوز یک کارداشیان است، بنابراین “زمینی بودن” او کاملاً نسبی است!

او در مورد بارداری اش می گوید: «من احساس سعادت و هیجان بسیاری می کنم و برای مرحله بعد آماده هستم.»

درباره رویکرد و نگرش خود دربارهٔ مسائل خصوصی اش می گوید: «من می فهمم که لازم نیست همه از همه چیز باخبر شوند. در حال عوض کردن اولویت هایم هستم.» وقتی طرفدارانش از او تقاضای عکس گرفتن می کنند، سختگیری می کند، به خصوص اگر کانیه وست همراهش باشد.

به گزارش برترین ها،  «من فقط به آنها می گویم، ببخشید، کانیه اجازه نمی دهد.» فصل تازه مجموعه “Keeping Up With the Kardashians” دیگر شامل مسائل واضح مربوط به بچه مثل وقت دکتر، خرید قبل از زایمان یا زایمان نخواهد بود.

در مورد ننوشیدن نوشابه رژیمی بطور شبانه روزی می گوید: «من همیشه می گفتم دیگر نمی توانم صبر کنم تا حامله شوم، فقط بدین سبب که بتوانم هرچه دوست دارم بخورم، ولی حالا تفکرم کاملاً فرق کرده. 

می گویم، باشه، می خواهم تا آنجا که ممکن است غذاهای سالم بخورم. حالا با دیدن بعضی برنامه های مربوط به بارداری، دیگر از خوردن یک قلپ نوشابه رژیمی احساس بدی ندارم.»


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.