کینه شخصی عامل قتل شد

بامداد جمعه شب ۲۴ شهریور ماه در ساعت ۱:۱۵ دقیقه مهرداد امینی نائب قهرمان دوچرخه سواری کوهستان در گوهردشت کرج با درگیری با چهار نفر کشته شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران :

از آنجا که روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه علت قتل نائب قهرمان دوچرخه سواری کوهستان بر اساس شنیده ها مزاحمت تلفنی اعلام شده بود ، آخرین اخبار کشته شدن وی  از سوی فرمانده  انتظامی استان البرز این گونه بیان شد.
امیر احمد علی گودرزی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بامداد جمعه شب در ساعت ۱:۱۵ دقیقه ۲۴ شهریور ماه مهرداد امینی نائب قهرمان دوچرخه سواری کوهستان در خیابان ۱۱ گوهردشت با درگیری بین ۴ نفر توسط (عباس د) ۵۰ ساله با برخورد ۶ ضربه چاقو به قسمت بالا تنه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال پیدا می کند. اما تلاش کادر پزشکی موثر واقع نمی شود و پس از چند ساعت تلاش تیم پزشکی مقتول فوت می کند.
وی ادامه داد: طبق اظهارات قاتل موضوع یک اختلاف جزئی بین پسرش و مقتول بوده است و در شب حادثه مقتول به همراه یکی از دوستانش به خیابان ۱۱ گوهردشت که از قبل قرار گذاشته بودند مراجعه می کند و قاتل نیز به همراه پسر و دو تن از اقوامش به محل از قبل تعیین شده می رود و قصد این ملاقات برطرف کردن اختلافات جزئی بین مقتول و پسر قاتل بوده است اما پس از کمی صحبت کردن بحث لفظی به مشاجره تبدیل می شود و مقتول با گاز اشک آوری که به همراه داشته به صورت قاتل می زند و قاتل نیز که از قبل چاقویی به همراه داشته چاقو را به سمت معقول می برد و ۶ ضربه مهلک به مقتول می زند و پس از مراقبت مردم و تماس تلفنی با ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر در محل حاضر می شود و متهمان دستگیر و مقتول به بیمارستان انتقال می یابد.
بنا بر اظهارات فرمانده انتظامی کرج مقتول تک فرزند بوده و کسب دوم مقام قهرمانی در دوچرخه سواری کوهستان در استان البرز و یک مقام نائب قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان در تیم ملی کسب نموده است.
گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: هر ۴ متهم پرونده نامهای (عباس د)، (جواد د)، (جلال د ) و شهروز در بازداشت به سر می برند و طبق اظهارات ( عباس د) ۵۰ متهم اسمی پرونده است وهیچکدام از بازداشت شدگانی پرونده و سو سابقه جزایی نداشته و از افراز مورد اطمینان محله بوده اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.