کیهان به نقل از خوانندگانش: حل مشکل گرانی واجب​تر است یا برگزاری همایش​های تبلیغاتی انتخاباتی

۳۱فروردین۱۳،

·         آقای رئیس جمهور و حلقه انحراف ایشان که این روزها مرتب به فکر برپایی مراسم تبلیغاتی می باشند توجه داشته باشند رهبر معظم انقلاب از آنان خواسته اند که گزارش بدهند در مورد حل مشکل گرانی چه کاری کرده اند. بنابراین باید به این ندای رهبری لبیک بگویند و دست از حاشیه سازی بردارند.

·          به اعتقاد بنده و بسیار از دلسوزان نظام و انقلاب رسیدگی رئیس جمهور و مسئولین به حل مشکل گرانی و اقتصادی مردم بسیار بهتر از برگزاری جشنواره ها و مراسم های پرهزینه تحت عناوین مختلف می باشد.

·          همه ساله مردم در ایام نوروز به سفر می روند و دستگاههای ذی ربط نیز براساس وظیفه ذاتی و بدون چشم داشت به یاری هموطنان می شتابند؛ امسال چه اتفاق نادری افتاده که میراث فرهنگی تصمیم به برگزاری این میتینگ سیاسی کرد؟ چرا سالهای قبل چنین اتفاقی نیفتاد؟ آیا بوی انتخابات به مشام نمی رسد؟

·         در سال حماسه اقتصادی انتظار این است که دولت جلوی گرانی و تورم لجام گسیخته را بگیرد ولی برعکس، خود و مسئولین اعلام کردند که روغن نباتی مورد نیاز خانواده ها را ۴۰ درصد گران می کنند و بلافاصله این کار را انجام دادند. واقعا نمی دانیم چه بگوییم.

·         وقتی بعضی از مسئولین مشغول بازی های سیاسی بشوند گرانی و تورم هم افسار گسیخته می گردد و ملت را رنج می دهد. لطفا بنویسید حق این مردم انقلابی و حاضر در تمام صحنه ها نیست که از سوی مسئولین مورد بی توجهی و کم لطفی قرار بگیرند و پشتشان زیر بار فشار گرانی خم بشود.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.