کیهان: خانه​های جدول بی بی سی را احمدی​نژاد و خاتمی با هم پر می​کنند

۳۱فروردین۱۳،

تلویزیون بی بی سی فارسی با استقبال از اظهارات فرافکنانه احمدی نژاد، گفت هم احمدی نژاد و هم خاتمی می گویند عده ای نمی گذارند.

این شبکه وابسته به وزارت خارجه انگلیس که برخی از اصلاح طلبان فراری را نیز به خدمت گرفته، به استقبال از سخنان احمدی نژاد رفته از قول امید پارسانژاد گفت: خاتمی با صراحت زیادی گفته که فضا امنیتی و نظامی شده بنابراین نهادهای نظامی و امنیتی تصمیم گیرنده شدند و گفته است که راه نجات کشور خارج شدن از این فضا است. احمدی نژاد هم اخطار داده است و با کنایه به سپاه اشاره کرده که اجازه نخواهد داد آنها در انتخابات دخالت بکنند. به نظر می رسد که هر دو طرف به سپاه و نهادهای نزدیک به آیت الله خامنه ای اشاره می کنند.

حسین باستانی بولتن نویس متواری حزب مشارکت در دفتر خاتمی نیز که با بی بی سی همکاری می کند، با اشاره به صحبت های رئیس جمهوری ایران مبنی بر این که اشخاصی وی را تهدید می کنند، گفت: منظور احمدی نژاد نهادهای زیر نظر رهبری بوده و وی نهادهای زیرنظر رهبری را هدف گرفته است.

باستانی افزود: واقعیت این است سؤالی که در ذهن مخاطب ایجاد می شود؛ این است که مخاطب صحبت های احمدی نژاد کی هست و به کی اشاره می کند و این مساله شاید همان چیزی باشد که ایشان دنبالش است.

وی دربارهٔ کاهش استقبال از احمدی نژاد در سفرهای استانی گفت: در این سفرها جمعیت استقبال کننده از او قابل مقایسه با سابق نیست بسیار کمتر شدند، می شود حدس زد که دستگاه هایی که در قبل همکاری می کردند برای این که این تجمعات بیشتر باشند خیلی هایشان همکاری نمی کنند.

باستانی با اشاره به این که احمدی نژاد در برخی جاها قدرت نمایی می کند، ادامه داد: این نوع مراسم ها به نفعش نیست و از طرف دیگر حرف های پرهزینه ای که می زند به تدریج ممکن است برای کسانی که می خواهند در یک شهرستان تدارکات ببینند تردید هایی را ایجاد بکند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.