کیهان: مدعی العموم و هیات نظارت بر مطبوعات به مفاسد حوزه​های فرهنگی و فعالیت سکولارها در عرصه عمومی توجه داشته باشند

در پی افشاگری روزنامه «کیهان» در ستون اخبار ویژه دیروز (۲۱تیر ) درباره ماهیت مراسم «جایزه مهتاب میرزایی» که هر ساله توسط نشریه «نگاه نو» برگزار می شود، این مراسم لغو شد. «علی میرزایی» (مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه نگاه نو) دیروز در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: «از مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی به ما اعلام کردند که ششمین جایزه مهتاب میرزایی لغو شده است

مراسم «جایزه مهتاب میرزایی» که در سالیان گذشته از مروجان لیبرالیسم و الحاد دعوت و تجلیل کرده است، بدون مجوز قانونی توسط فصلنامه «نگاه نو» برگزار می شد، در حالی که برگزاری چنین مراسمی باید با مجوز و تحت نظارت نهادهای قانونی صورت گیرد. «نگاه نو» از فصلنامه های مبلغ فراماسونری و سکولاریسم در ایران است که با همکاری مهره های تابلودار رژیم شاه و عوامل مرتبط با سرویس های بیگانه اداره می شود. این فصلنامه پائیز ۱۳۷۰ همزمان با «ماهنامه کیان» و توسط «محمد تقی بانکی» از مدیران اقتصادی دولت سازندگی و رابطین «سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی» منتشر شد و علیرغم چاپ مطالب مغایر قانون همچنان به حیات خود ادامه می دهد.

به نظر می رسد که مدعی العموم و مقامات قضایی و هیات نظارت بر مطبوعات باید به مفاسد حوزه های فرهنگی و فعالیت سکولارها در عرصه عمومی نیز توجه داشته باشند و ورود به جدال های سیاسی و جناحی آنان را از این مسئولیت های خطیر غافل نکند.

/۲۹۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.