کیوان ساکت بار دیگر به سمنان می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > کنسرت – ارکستر– ممتازنیوز:
کیوان ساکت که یکم شهریور در سمنان به صحنه رفت به سبب استقبال مخاطبان، این کنسرت بار دیگر در اواسط شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کیوان ساکت، نوازنده تار و سه تار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در حال تمرین برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت اواسط شهریوردر سمنان برگزار می‌شود.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: همچنین یک شهریور ماه در سمنان به همراه اعضای گروه به صحنه رفتیم که به سبب استقبال مخاطبان از این کنسرت قرار است اواسط شهریور این کنسرت تمدید شود و بار دیگر در این شهر به اجرای برنامه بپردازیم.

ساکت در ادامه تاکید کرد: همچنین در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در شهرستانها هستیم که به زودی خبرها دقیق آنها انعکاس می یابد.

این نوازنده تار با اشاره به اینکه این کنسرت شامل دو بخش است، افزود: بخش اول این اجرا به بداهه نوازی اختصاص دارد و بخش دوم به گروه نوازی اختصاص دارد، همچنین بداهه نوازی بخش اول شامل بداهه نوازی تار، سه تار و پیانو است.

کیوان ساکت در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت من به عنوان نوازنده تار و سه تار به صحنه می‌روم و بهنام ابوالقاسم (پیانو)، درشن آنند (تبلا)، کیارش ساکت (سه تار) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. omid:

    کاش ایشون قدری بیشتر به موسیقی ایرانی توجه نشون میبدادوبجای اونهمه حرکات تکنیکی سخت و البته زیبا کمی بیشتر به حس و حال موسیقی ایرانی و اصیل میپرداخت با اینهمه ازحضور دوباره شون توشهرمون خوشحالیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.