کیوان صفائیان: ملی‌پوشان عراقی امکانات بیشتری دارند

۲۶ام بهمن ،

دبیر انجمن بیس‌بال گفت: با توجه به امکانات ملی‌پوشان بیس‌بال عراق، کشورمان تجربه بالاتری به نسبت تیم ملی عراق دارند.

کیوان صفائیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به عنوان دبیر انجمن بیس‌بال و سافتبال کشور از نزدیک شاهد تمرینات تیم ملی بیس‌بال عراق بودم امکانات موجود در تیم ملی بیس‌بال عراق به نسبت ورزشکاران ایرانی بسیار مناسب‌تر است. ملی‌پوشان عراقی مدت طولانی در این رشته فعالیت ندارد.

دبیر انجمن بیس‌بال و سافتبال کشورمان ادامه داد: انجمن بیس‌بال و سافتبال عراق به مدت ۵ سال است که در این زمینه فعال است و علی‌ رغم فعالیت محدود اما با کشورهای صاحب‌نام و حرفه‌ای در رشته‌ی بیس‌بال و دیدارهای تدارکاتی بسیاری انجام داده است.

صفائیان تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم ملی بیس‌بال عراق با کشورهای صاحب ‌نام در ارتباط بوده است و با وجود اینکه از توپ‌ها و چوب‌های حرفه‌ای برخوردار می باشند اما از لحاظ سطح تجربه نسبت به بازیکنان بیس‌بال کشورمان و سطح پایینی قرار دارند.

گفتنی است: پیش از این تیم ملی سافتبال بانوان عراق برای حضور در ایران و انجام چند دیدار تدارکاتی با بانوان سافتبال کشورمان اعلام آمادگی کردند اما از آنجایی که حضور ملی‌پوشان پاکستانی با حضور در تیم ملی بیس‌بال عراق همزمان شده است لذا به احتمال فراوان در اواخر فروردین ماه سال ۹۲ تیم ملی سافتبال بانوان پاکستانی به ایران سفر می‌کند.

شایان ذکر است: انجمن بیس‌بال و سافتبال کشورمان شنبه ۲۸ بهمن با ارسال نامه‌ای به انجمن سافتبال پاکستان این مطلب را بیان می‌کند و به احتمال فراوان مسئولان تیم ملی پاکستان با زمان حضورشان در کشورمان اواخر فروردین ماه سال ۹۲ موافقت می‌کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.