کی‌روش: از حمایت وزیر ورزش خوشحالم/ صعود به جام‌جهانی حق فوتبال ایران است

به اندازه کافی فرصت ها را از دست داده‌ایم

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حمایت شخص وزیر ورزش باعث خوشحالی خانواده فوتبال به خصوص اعضای تیم ملی فوتبال بزرگسالان خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال و سفیر ایران در ترکیه به همراه کاروان تیم ملی متشکل از کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان و همچنین سه مدیرعامل باشگاههای فولادمبارکه سپاهان، استقلال وپرسپولیس تهران دیشب و پس از بازی درضیافت شام سرکنسولگری ایران در ترکیه شرکت کردند.

در این جلسه کی روش سرمربی تیم ملی هم چند دقیقه سخنرانی کرد و گفت: حمایت شخص وزیر ورزش باعث خوشحالی خانواده فوتبال به خصوص اعضای تیم ملی فوتبال بزرگسالان خواهد بود. به عنوان کسی که از جنس فوتبال هستم، از این حمایت ابراز خرسندی می کنم و از صمیم قلب اعتقاد دارم که با تیم ملی که در اختیار داریم، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاهها و همه دست اندرکاران ما می توانیم موفق شویم و به جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل برسیم. ما وقتی برای تلف کردن نداریم و به اندازه کافی فرصت ها را از دست داده ایم. در نهایت این را باید بگویم که ملت ایران لیاقت حضور در جام جهانی را دارد و واقعا این حق فوتبال ایران است که تیم ملی اش به جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل صعود کند.

لازم به ذکر است محمود حیدری سرکنسول ایران در استانبول با خوشامدگویی به وزیر ورزش و رئیس و دبیرکل فدراسیون و همچنین کاروان تیم ملی فوتبال ایران از حضور در کمپ استانبول ابراز خوشحالی و برای تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل آرزوی موفقیت در تمام بازیهای پیش رو در مرحله مقدماتی، کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.