کی‌روش در جایگاه علی دایی!

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تیم ملی با شکست از ازبکستان در موقعیتی قرار گرفته که ۴ سال پیش نیز در آن قرار گرفته بود و وضعیت امروز شباهت عجیبی iبه آن روزها دارد.

به گزارش تفسیری مشرق، تیم ملی با شکست مقابل ازبکستان در موقعیت چهار سال پیش قرار گرفته است و وضعیت امروز شباهت عجیبی iبه آن روزها دارد.
در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ تیم ملی دور رفت را با یک تساوی با عربستان در ریاض، یک برد خانگی مقابل کره شمالی، یک تساوی در امارات و یک تساوی خانگی با کره جنوبی در تهران و با کسب ۶ امتیاز iبه پایان برد.
 تیم ملی اولین بازی برگشت را iبه عربستان در آزادی باخت و علی دایی بعد از آن بازی اخراج شد و هدایت ایران پس از کش و قوس فراوان iبه افشین قطبی رسید. ۳ بازی باقیمانده در یک دوره وقتی کوتاه در خرداد ماه بود: یک بازی خانگی با امارات و دو بازی خارج از خانه با کره شمالی و کره جنوبی.
وضعیت کنونی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ بی شباهت iبه آن روزها نیست: شکست در اولین بازی دور برگشت در آزادی و iبه خطر افتادن شانس صعود iبه جام جهانی و ۳ بازی باقیمانده در ۲ هفته در خرداد ماه سال آینده؛ یک بازی در آزادی و دو بازی در خارج از خانه و آخرین بازی مثل دوره پیش باز هم در سئول! شباهت عجیبی است حتی مثل دوره پیش، تیم ملی در هفته دوم مسابقات استراحت دارد!
تنها تفاوت در یک امتیاز است: ایران اکنون از دور رفت ۷ امتیاز دارد. مثل دوره پیش یک برد در خارج از خانه مقابل ازبکستان، یک برد مقابل کره جنوبی در خانه، یک تساوی خانگی با قطر و یک باخت در بیروت iبه لبنان. در این دوره لبنان جایگزین امارات شده و ازبکستان نقش عربستان را بازی می کند و قطر هم iبه جای کره شمالی.
شاید تنها تفاوت در این نکته باشد که دایی در وضعیت امروز تیم ملی برکنار شد اما کی روش iبه کار خود ادامه خواهد داد و بعید است علی کفاشیان تجربه تلخ پیشی خود را تکرار کند و تیم ملی را iبه سرمربی تازه بسپارد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.