کی‌روش: کسب برترین عنوان آسیا برایم مهم نیست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز،‌ ۹ آذر مراسم انتخاب برترین‌های قاره کهن در فیلیپین برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان یکی از نامزد‌های دریافت کسب عنوان برترین تیم آسیا به شمار می‌رود؛ اما از کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر می‌رسد مسئولان این فدراسیون به احتمال فراوان جایزه برترین تیم را به ایران اختصاص نخواهند داد و سران فوتبال آسیا بیشتر در نظر دارند تا این جایزه را به کشوری کوچک که در فوتبال ارتقا پیدا کرده است، اهدا کنند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد آگاهی از این موضوع ضمن بی‌اهمیت دانستن این عنوان گفت:‌ مهم نیست که عنوان برترین تیم قاره را به ایران بدهند یا نه، بلکه موضوع حائز اهمیت پیشرفتی است که بازیکنان ایران در سال‌های اخیر داشتند.

وی ادامه داد:‌ ایران اکنون در صدر برترین‌های قاره حضور دارد و در مرحله انتخابی جام جهانی نیز به طور مستقیم، آن هم به عنوان تیم اول، از گروه خود به مرنهایی بازی‌ها صعود کرد ضمن آنکه ما در جام جهانی نیز توانستیم نتایج بسیار خوبی را به دست بیاوریم.

وی افزود:‌ با توجه به مواردی که گفتم اگر جایزه برترین تیم قاره به ایران اختصاص پیدا نکند هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد زیرا این موضوع اهمیت چندانی برای من ندارد.

کی‌روش عنوان کرد:‌تا کنون به اهدافی که مد نظرمان بوده دست یافتیم؛ از حالا به بعد نیز باید به رویدادی بزرگ مانند جام ملت‌های آسیا که در پیش روی ما قرار دارد، فکر کنیم.

سرمربی تیم ملی اظهار کرد:‌ مهم‌ترین چالش ما حضور در استرالیا و رویارویی مقابل حریفانمان در جام ملت‌ها محسوب می‌شود بنابراین کسب عنوان بهترین تیم آسیا در اولویت ما نیست.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.