کی‌ روش گزینه‌ مربیگری تیم «ردبولز» آمریکا

۹ م دیماه ،

مسئولان تیم فوتبال نیویورک ردبولز هنوز مربی ندارند و برای اعلام نام مربی تازه خود تحت فشار می باشند و در این میان “کارلوس کی‌روش” یکی از گزینه های مربیگری این تیم است.

ممتازنیوز: مسئولان تیم فوتبال نیویورک ردبولز هنوز مربی ندارند و برای اعلام نام مربی تازه خود تحت فشار می باشند و در این میان “کارلوس کی‌روش” یکی از گزینه های مربیگری این تیم است.

“گری مک آلیستر”، نامزد شماره یک مربیگری ردبولز، میزان بیشتری دستمزد می خواهد و به همین منظور هنوز با مسئولان این تیم به توافق نرسیده است.

سایت ام ال اس ساکر گزارش داد که مسئولان ردبولز نام کارلوس کی روش، مربی پیشین رئال مادرید و کمک مربی منچستریونایتد، را در فهرست نامزدان مربیگری خود قرار داده اند. این مربی سابقه حضور در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا را دارد و در سال ۱۹۹۶ هدایت تیم مترواستارز را بر عهده داشته است. کی روش در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون فوتبال ایران است.

 “اوون کویل”، مربی پیشین بولتون واندرز، از دیگر گزینه های مربیگری این تیم است. از دیگر گزینه‌های مربیگری ردبولز می توان به “اریک وینالدا” اشاره کرد که به تازگی ملاقاتی با “جروم دو بونتین”، مدیرعامل ردبولز، داشته اشاره کرد.

خبرگزاری مهر


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.