کی روش با معرفی لیست تیم ملی، فوتبالی ها را سوپرایز کرد. ۱۱ پرسپولیسی و ۱۲ استقلالی

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/08/3030602df4dad56d4992c4fd32a2e0b2.jpg
به گزارش ممتاز نیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال بر اساس اعلام کادر فنی، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی باید قبل از ظهر روز سی ام اردیبهشت خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل المپیک معرفی کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای اردوی نخست به این شرح است:

محسن فروزان، سجاد شهباززاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی(استقلال) سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده، اسماعیل شریفات، علیرضا سلیمی (فولاد) فرزاد حاتمی، حسین ماهینی، سید حسین حسینی، عزت الله پورغاز، محمد حسین کنعانی زادگان (ملوان) محمدرضا اخباری، مهدی ترابی، وحید محمدزاده (سایپا) میلاد محمدی، رامین رضاییان (راه آهن) جلال علی محمدی، روزبه چشمی (صبا) محمد نژاد مهدی (پدیده) وریا غفوری، مهدی شریفی، علی کریمی، احسان حاج صفی(سپاهان) آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده (تراکتورسازی) و جابر انصاری (گسترش فولاد).

فهرست بازیکنانی که به دلیل وظایف باشگاهی امکان همراهی تیم ملی در اردوی اول را ندارند اما نامشان در فهرست آماده‌باش جهت حضور در اردوی دوم و نهایی تیم ملی قرار گرفته نیز به این شرح است:

میثم مجیدی، مهدی مومنی (استقلال خوزستان) علیرضا بیرانوند، وحید امیری، ارسلان مطهری، امین حاج محمد (نفت تهران) رشید مظاهری، هادی محمدی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی فرد، کاوه رضایی، مسعود حسن زاده (ذوب آهن) سوشا مکانی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی طارمی (پرسپولیس)، علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، سید جلال حسینی، سعید عزت اللهی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد، سردار آزمون و کریم انصاری فرد (بازیکنان حاضر در لیگهای خارجی)

فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی از بین بازیکنان اردوی اول و لیست آماده باش برای شرکت در اردوی دوم و همچنین اردوی نهایی انتخاب خواهد شد. اردوی دوم از تاریخ ۵ تا ۹ خرداد و اردوی نهایی جهت بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان و بازی مقدماتی جام جهانی برابر ترکمنستان از تاریخ ۱۱ تا ۲۶ خرداد برگزار خواهد شد.

دپارتمان تیم ملی از بازیکنان دعوت شده و بازیکنان فهرست آماده باش می خواهد گذرنامه خود را هر چه سریعتر به فدراسیون فوتبال تحویل دهند.

۱٫از چهارده تیم لیگ برتری به این اردوی تیم ملی، بازیکن دعوت شده است و تیم های سقوط کرده نفت مسجدسلیمان و پیکان تنها تیم هایی هستند که از آنها بازیکنی به اردو دعوت نشده است.

۲٫ استقلالی ها با ۷ بازیکن و پدیده و گسترش نیز با ۱ بازیکن، بیشترین و کمترین تعداد بازیکن دعوت شده را به این اردو داشتند.

۳٫ در بین بازیکنان دعوت شده، ۱۱ نفر از بازیکنان حاضر در لیست، لژیونر هستند، البته در صورت خداحافظی نکردن جواد نکونام این تعداد می توانست به ۱۲ نفر برسد.

۴٫ علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، محسن فروزان، رشید مظاهری، سوشا مکانی، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری و علی سلیمی، ۸ دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

۵٫ سه بازیکن از میان نام های دعوت شده به اردوی تیم ملی، بازیکنانی هستند که به دلیل مشکلات مربوط به کارت پایان خدمت شان در محرومیت به سر می برند. سروش رفیعی و احمد عبداله زاده از تیم فولاد خوزستان و حسین ماهینی از تیم ملوان بازیکنان سرباز این لیست هستند.

۶٫حضور ۹ بازیکن از تیم های پایین جدولی راه آهن، ملوان و استقلال خوزستان در لیست، جالب به نظر می رسد.

۷٫ از بین بازیکنان دعوت شده، ۱۲ نفر از آنها سابقه بازی در تیم استقلال را دارند، به جزء ۷ بازیکن فعلی این تیم، اسماعیل شریفات، آندرانیک تیموریان، فرزاد حاتمی، سیدحسین حسینی و پژمان منتظری بازیکنانی هستند که در این تیم بازی کردند.

۸٫ در بین اسامی عنوان شده، ۱۱ نام به چشم می خورد که آنها نیز در تیم پرسپولیس بازی کرده اند، به جزء ۴ بازیکن که در حال حاضر در این تیم توپ می زنند، حسین ماهینی، فرزاد حاتمی، محسین کنعانی، فرشاد احمدزاده، علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی و کریم انصاریفرد نیز برای سرخپوشان بازی کردند.

۹٫ کنعانی، اخباری، ترابی، محمدی، چشمی، کریمی، مطهری، نورالهی، جهانبخش و آزمون، ۱۰ بازیکنی هستند که در آخرین لیست تیم ملی امید هم حضور داشتند و برای آن تیم به بازی پرداختند.

۱۰٫ در میان لژیونرهای دعوت شده به اردو، ۵ بازیکن در قطر، ۲ بازیکن در اسپانیا و در پرتغال، هلند، روسیه و چین نیز مشغول بازی هستند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.