کی روش با چه منطقی ۸ پرسپولیسی را به تیم ملی دعوت کرد؟

پس از فراخواندن محمد نوری و شهاب گردان به تیم ملی ، کارلوس کی روش با دعوت از هشت بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی پاداش عنوان دوازدهمی این تیم در لیگ برتر دوازدهم را داد اما سهم سپاهان از صدرنشینی نیز تنها یک بازیکن بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، در لیست اولیه ای که کارلوس کی روش منتشر کرد اسامی شش بازیکن پرسپولیس( ماهینی، حسینی، انصاری‌فرد، قاضی، پولادی و کریمی ) دیده می شد که به نوبه خود جالب بود زیرا تیم پرسپولیس در چهار هفته سپری شده از لیگ، تنها چهار امتیاز کسب کرده و دو باخت خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی انتقاد بسیاری را از سوی هواداران این تیم به همراه داشته است.

اما با وجود انتقادی که از لیست اولیه کی روش می شد، پس از اینکه چند بازیکن تیم ملی با مشکل خروجی مواجه شدند، شهاب گردان دروازه بان تیم پرسپولیس که شروع بسیار بدی را در تیم پرسپولیس داشته و محمد نوری به تیم ملی دعوت شدند تا سهم پرسپولیس در تیم ملی به هشت بازیکن برسد.
این در حالی است که از تیم سپاهان به عنوان صدرنشین لیگ برتر که به تعبیر کارشناسان بهترین شخصیت تیمی را در طول چهار هفته سپری شده به نمایش گذاشته است، تنها محمد رضا خلعتبری به تیم ملی دعوت شده و بازیکن دیگری حضور ندارد در صورتی که این تیم می توانست حداقل سه یا چهار بازیکن دیگر نیز در لیست تیم ملی داشته باشد.
ضمن اینکه در لیست جدید کی روش خبری از پدیده های لیگ همچون مجتبی شیری و حسن جعفری نیست تا شک کنیم که واقعا سرمربی تیم ملی مسابقات لیگ را دنبال کرده یا اینکه ترجیح می دهد هر بار از همان لیست های قبلی کپی بگیرد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.