کی روش در تیم ملی علیه مانوئل حرف میزند

چند بازیکن پرسپولیس به طور تلویحی تایید کرده اند که کی روش علیه مانوئل صحبت هایی داشته است.
ممتازنیوز: از زمانی که بحث حضور مانوئل ژوزه در پرسپولیس مطرح شد، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری در ایران مطالب مختلفی در خصوص اختلاف او با کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی تیم ملی منتشر کردند.

نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که کی‌روش رابطه خوبی با مانوئل ندارد و در سال‌های گذشته در رسانه‌های پرتغال جنگ‌های رسانه‌ای این دو نفر همیشه حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است. اوج اختلاف‌های کی‌روش و مانوئل زمانی بود که سرمربی فعلی تیم ملی ایران، در تیم ملی پرتغال نتایج ضعیفی می‌گرفت و همین موضوع باعث شد که ژوزه در مصاحبه‌های مختلف به شدت از کی‌روش انتقاد کند.

وقتی بحث آمدن مانوئل به پرسپولیس مطرح شد، رسانه‌های ایرانی این شایعه را مطرح کردند که کی‌روش از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته، مانوئل را به این تیم نیاورند هر چند که این خبر بعدها تکذیب شد. برخی انتظار داشتند که بعد از حضور مانوئل در ایران دوباره اختلاف‌ها و جنگ‌های رسانه‌ای او با کی‌روش آغاز شود ولی مانوئل در مصاحبه با خبرنگاران ایرانی حرف‌هایی زد که نشان داد علاقه‌ای ندارد در مورد این موضوع صحبت کند.

همه چیز در این چند ماه به آرامی پیش رفته و مشکل خاصی بین کی‌روش و مانوئل وجود ندارد ولی نکته مهم این است که کی‌روش در بعضی از اردوهای تیم ملی در کنار همکارانش پشت سر مانوئل حرف می‌زند. هر چند این خبر رسمی نیست و قطعا توسط کی‌روش یا مسئولان فدراسیون فوتبال تکذیب می شود ولی چنین چیزی وجود دارد و کی‌روش گاهی اوقات در اردوهای تیم ملی در مورد وضعیت مانوئل و عملکرد او در پرسپولیس صحبت می‌کند.

حتی کی‌روش در اردوهای گذشته و در حالی که بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم در کنار او قرار داشتند در مورد عملکرد ضعیف مانوئل صحبت کرده که این موضوع حتی برای بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس هم جالب بوده است. بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به هیچ عنوان تمایل ندارند در مورد این موضوع صحبت کنند و حتی آنها حاضر نیستند با خبرنگارانی که رابطه نزدیکی با آنها دارند حتی به صورت دوستانه در این مورد حرف بزنند.

با این حال یکی، دو نفر از ملی پوشان پرسپولیس حرف‌هایی می‌زنند که این خبر را تا حدود زیادی تایید می‌کند. یکی از آنها گفته است: «کی‌روش از مانوئل خوش‌‌اش نمی‌آید و معتقد است که اگر مربی دیگری روی نیمکت پرسپولیس بود این تیم به این روز نمی‌افتاد.» یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس هم اظهار داشت: «‌من خودم ندیدم که کی‌روش در مورد مانوئل صحبت کند ولی از یکی از بازیکنان شنیدم که این کار را می‌کند ولی نمی‌توانم بگویم که راست است یا دروغ.»

هر چند چنین خبرهایی در فوتبال ایران به سرعت تکذیب می‌شود ولی این موضوع را حتی یک منبع آگاه که همیشه ارتباط نزدیکی با تیم ملی دارد تایید می‌کند. حالا باید منتظر واکنش‌های جدیدی باشیم و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

منبع:جام

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۷ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , کی روش


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.