کی روش: مطمئنم که قطر را شکست می‌دهیم/ امیدوارم استادیوم پر از تماشاگر شود

حریف را دستکم نمی گیریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و یقین دارم که با حضور پرشور تماشاگران و هواداران برابر قطر به پیروزی خواهیم رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کارلوس کی روش در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم برابر قطر گفت: تمام رقابتهای انتخابی جام جهانی شرایط خاص خود را دارند و تمام تیم‌ها از کیفیت و پتانسیل بالایی برای پیروزی برخوردار هستند. بدون شک ما در بازی فردا مقابل قطراز اعتماد به نفس بالایی برخوردار خواهیم بود و مطمئن هستیم که با حضور هواداران پرشورمان بر قطر غلبه خواهیم کرد. نکته مهم این است که ما برابر قطر بهترین بازی خود را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: به هیچ وجه فکر نمی‌کنیم که قطر تیم ضعیفی است و شایستگی ها و توانایی های این تیم را نادیده نخواهیم گرفت. احترام زیادی هم برای این تیم قائل هستیم و فکر می‌‌کنیم که قطر با قدرت بیشتری نسبت به بازی با کره جنوبی به ایران می‌آید.

کی‌روش افزود: باز هم بر این نکته پافشاری می کنم که رسانه‌های ایرانی می‌توانند از هواداران برای حضور در ورزشگاه دعوت کنند و کمک کنند که بازی در حضور هواداران تیم ملی و در ورزشگاهی پر از تماشاگر برگزار شود. من از رسانه‌ها دعوت می‌کنم که این کار را انجام دهند. همچنین از هواداران و تماشاگران ایرانی دعوت می‌کنم که برای دیدن یک بازی خوب به ورزشگاه آزادی بیایند.

خبرنگار قطری از کی روش در مورد تیم ملی کشورش سوال کرد و پرسید آیا تیم ملی قطر نسبت به گذشته تغییر کرده است یا خیر که کی روش در پاسخ به وی گفت: مسلما تیم قطر تفاوت هایی کرده است. ما بازی برابر کره جنوبی و لبنان این تیم را دیده ایم و اطمینان داریم که تیم قطر از ابزار لازم برای ارائه یک بازی خوب برخوردار است.

کی‌روش در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی برابر ازبکستان نتوانست بازی مقتدارنه‌ای از خود نشان دهد گفت: پیروزی، پیروزی است و فقط کسب سه امتیاز اهمیت دارد. وقتی که تیم شما به جام جهانی صعود کند، دیگر مهم نیست که تیمتان حملات زیادی داشته است یا خیر. ما برابر ازبکستان به تمرکز بالایی نیاز داشتیم و بازیکنانمان باید جنگجویانه بازی می‌کردند. آن‌ها ثابت کردند که توانایی انجام این کار را تا پایان دقیقه ۹۰ دارند.

وی در پایان به پیروزی چلسی برابر بایرن مونیخ و رئال مادرید برابر بارسلونا اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در فوتبال پیروزی مهم است و نحوه رسیدن به آن مهم نیست. ما در بازی فردا هم اگر بتوانیم زیبا بازی کنیم این کار را خواهیم کرد، اما وقتی نیاز به بازی درگیرانه و جنگجویانه باشد، مسلما شیوه خود را تغییر خواهیم داد. آنچه اهمیت دارد این است که تمام مربیان تیم های حاضر در رقابتهای مقدماتی جام جهانی متوجه شده اند که بازیکنان تیم ملی ایران از توانایی بالایی برخوردار هستند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.