کی روش موضع خود را برای ما مشخص کند!

۱۸م دیماه ،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: منتقمی را به پرسپولیس آوردم تا به این باشگاه کمک کند و اصلا موضوع جایگزینی مطرح نیست.

محمد رویانیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تغییر زمان و مکان دیدار ۲ تیم پرسپولیس و نفت تهران که قرار بود در ورزشگاه تختی برگزار شود گفت:برای ما فرقی نمی کرد که در کدام زمین بازی کنیم زیرا من به تیم نفت، مربیان و مسئولان این باشگاه احترام می گذاریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما به تصمیماتی که سازمان لیگ گرفته احترام می گذاریم و امیدواریم که بازی با نفت یک بازی خوب و تماشاگر پسند از کار درآید.

وی در ادامه در خصوص صحبت های آیت اله زاده در خصوص عدم کمک های مالی پرسپولیس به این باشگاه افزود: آیت اله زاده مورد احترام من است و من تیم گهر را به خاطر مردم با شرف و با غیرت این شهر تحسین می کنم و در حال حاضر این تیم با تیم های لیگ برتری و حرفه ای استقلال و پرسپولیس فرقی نمی کند.

رویانیان در خصوص صحبت های کی روش سرمربی تیم ملی در مورد باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم افزود: کی روش باید موضع خود را برای ما و باشگاه پرسپولیس مشخص کند و اگر این اتفاق نیافتد، من در این خصوص صحبت خواهم کرد.

وی در پایان در خصوص جایگزینی منتقمی به عنوان مدیریت باشگاه افزود: من منتقمی را به باشگاه آوردم که بتواند به پرسپولیس خدمت کند و هرگز صحبتی از جایگزینی منتقمی به جای من در میان نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.