گاز تهران و ماکارونی جهان ، پیشتازان دور رفت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

در پایان دور رفت مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان تیم های ماکارونی جهان قزوین در گروه الف و شرکت ملی گاز در گروه ب صدر جدول بازی ها را تصاحب نمودند.

به گزارش تفسیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ دور سوم مرحله رفت مسابقات سوپرلیگ بسکتبال طی دیروز و امروز در تهران و سنندج پی گیری شد و در پایان این دور تیمهای جهان ماکارون و استیل آذین در رده های اول و دوم گروه الف و تیمهای شرکت ملی گاز و دانشگاه آزاد در صدر گروه ب قرار گرفتند.
در بازیهای دیروز تیمهای ماکارونی جهان، نیکان ترابر، صابری و کیا تهراندر گروه الف و تیمهای شرکت گاز، بندرعباس، دانشگاه آزاد با نتیجه عجیب ۹۳بر ۲۲ مقابل رشد دانه و تیم حجاب در گروه ب مقابل حریفانشان پیروز شدند.
امروز هم در گروه اول تیم نیکان ترابر با تنها یک امتیاز و نتیجه ۶۴ بر۶۳ مقابل شهرداری سنندج، وحدت آریا با نتیجه ۷۰ بر ۶۰ مقابل صابری تهران،ماکارونی جهان ۷۷ بر ۴۱ مقابل آرارات تهران و استیل آذین ۶۳ بر ۵۳ مقابل کیا به پیروزی رسیدند.
در گروه ب تیم دانشگاه آزاد با توجه به انصراف تیم کرمان ۲۰ بر صفر برندهاین بازی شد. تیم کرمان در دور رفت با توجه به چینش جدول در هر بازی ۲۰بر صفر بازنده محسوب می گردد و در دور برگشت از جدول مسابقات حذف خواهدشد.
تیم رشد دانه گرگان پس از باخت روز پیش ۶۳ بر ۴۲ حجاب شیراز را برد. شرکت ملی گاز ۷۵ بر ۴۶ شهرداری بندر عباس و طایر پور شمیرانات ۵۰ بر ۴۸ هیئتفارس را شکست دادند.
 **دور برگشت در قزوین و بندرعباس
با اتمام مرحله رفت بازیهای لیگ، دور برگشت مسابقات از تاریخ ۲۴ تا ۲۶آبان در دو شهر پی گیری می گردد.
قزوین میزبان گروه الف و بندرعباس میزبانگروه ب بازیها خواهند بود.
** آقاجانیان: تیمهای بدون اسپانسر، رقابت بسیار نزدیکی دارند
در لیگ بسکتبال بانوان تنها شش تیم از اسپانسرهای خوب بهره می برند و حساب این تیمها هم از بقیه جداست اما اودت آقاجانیان دبیر بخش بانوان فدراسیون بسکتبال توضیح می دهد:
بازیهای بسیار حساسی را در دو روز قبل برگزار نمودیم و تیمهایی مثل ماکارونی جهان که از بازیکن خارجی هم بهره میگیرند بسیار قدرتمند نشان دادند. اما بعد از چند تیم اول که اسپانسردارند، سایر تیمها در سطح یکسانی می باشند و به همین سبب بازیهای این تیمها هم حساس می شوند.
وی ادامه می دهد: در بین بازیهای روز پیش، تیمهای حجاب شیراز و طایر پورشمیرانات بازی جذابی داشته و پس از تساوی وقت عادی، تیم شیراز با نتیجه۶۹ بر ۶۸ بازی را برد. امروز هم بازی سنندج و نیکان ترابر با اختلاف یکامتیاز همه شد و همین موضوع نشان دهنده نزدیک بودن تیمها است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.