گاز رسانی به پروژه های مسکن مهر پردیس آغاز شد/تسریع در ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: گاز رسانی به واحدهای مسکن مهر و وتاسیسات روبنایی از جمله ساخت درمانگاه و کلانتری در پروژه های مسکن مهر در دست ساخت است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محسن نرمیان با بیان اینکه  به تمامی تعهدات خود در خصوص مسکن مهر پایبند هستیم ،گفت: به دنبال پیگیری های انجام شده برای تکمیل واحدهای مسکن مهر، ساخت این پروژه ها نه تنها راکد نشده بلکه تمامی امور زیر بنایی این واحدها در مرحله  تکمیل شدن است.

وی ادامه  داد: گاز رسانی به واحدهای مسکن مهر و  وتاسیسات روبنایی از جمله ساخت درمانگاه و کلانتری در پروژه های مسکن مهر در دست ساخت است.

نریمان با اشاره به اینکه گاز رسانی به پروژه کوزواز دیگر اقدامات انجام شده است ،افزود:‌پروژه کوزوجزو آخرین و مهم ترین پروژه های پردیس به شمار می رود که ساخت آن از سال ۹۱ آغاز شده و ونسبت به سایر واحدها دیر تر تحویل داده می شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد:‌پیشرفت فیزیکی این پروژه نسبت به سایر پروژه های مسکن مهر پردیس با سرعت بوده و مدتی به دلیل مشکلات موجود با تاخیر روبرو بوده و در حال حاضر با سرعت در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه منطقه نمونه شامل ۵هزار واحد مسکونی در این بخش انتخاب شده و هماهنگ با ادامه کار این پروژه تکمیل وبه متقاضیان تحویل داده می شود،افزود:‌این پروژه ها شامل خدمات زیر بنایی و روبنایی از جمله گاز رسانی آبر رسانی و شامل فضای سبز است.

نریمان در ادامه اظهار داشت: متقاضیان و خریداران واحدهای مسکن مهر پردیس باید از حداقل امکانات برای رفاه وآرامش وزیست برخودار باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.