گالری دی میزبان نمایشگاه از قبل تا فردا می گردد

۱۹خردادماه،

گالری دی برای پنجمین سال پیاپی از ۳۱ خردادماه میزبان نمایشگاه گروهی ˝از قبل تا فردا˝ می گردد.

فریال سلحشور مدیر گالری دی با اعلام این خبر به خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: سال ها پیش با این تفکر که باید هنرمندان جوان خلاء عدم حضورهنرمندان پیشکسوت را پرکنند و فضایی داشته باشند که آثارشان در کنارآثار پیشکسوتان قرار گیرد؛ اقدام به برپایی نمایشگاه از قبل تا فردا کردم که با استقبالی که از این نمایشگاه شد؛ این نمایشگاه هر ساله برپا می گردد.

به گفته فریال سلحشور؛ درنمایشگاه “از قبل تا فردا” میزبان بیش از۷۰ اثر که شامل مجسمه و نقاشی خواهند بود که این آثار شامل آثار پیشکسوتان؛ هنرمندان گالری دی و هنرمندانی است که تاکنون موفق به برپایی نمایشگاه نشده اند و آثارشان را برای بررسی و نمایش در این نمایشگاه در اختیار گالری دی گذاشته اند.

او دربارهٔ قیمت گذاری این آثارگفت: با توجه به زمان باقی مانده تا برپایی این نمایشگاه هنوزآثار قیمت گذاری نشده اند؛ اما طبق روال دوره های پیش آثاربه نمایش درآمده در نمایشگاه از قبل تا فردا با قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمایشگاه های انفرادی هنرمندان قیمت گذاری می شوند.

این نمایشگاه از ۳۱ خردادماه تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

سلحشور همچنین دربارهٔ تعداد هنرمندی که از سوی این گالری در دومین حراج تهران شرکت خواهند کرد گفت: با توجه به تغییرمکان گالری دی که منجر به هشت ماه تعطیلی گالری شد؛ فرصت برنامه ریزی برای شرکت در این حراج فراهم نشد و هنرمندان گالری دی دراین حراج شرکت نخواهند داشت.

او همچنین دربارهٔ حضور گالری دی در حراجی های منطقه گفت: با توجه به نوسانات قیمت دلار؛ گالری دی تا زمانی که قیمت ها تثبت نشود درهیچ حراج خارجی شرکت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

۳۲۰/۳۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.