گالیانی:میلان به زمان‌نیاز دارد تا به اوج بازگردد

۲۶م دیماه ،

 به نقل از سایت گل، آدریانو گالیانی، نایب رئیس و مدیراجرایی باشگاه میلان در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که میلان برای بازگشت به اوج قله فوتبال ایتالیا و اروپا به زمان نیاز دارد ولی مطمئن است که تیمش دوباره به جمع برترین ها بازخواهد گشت.

روسونری در حال حاضر در رده هفتم جدول سری آ قرار گرفته و در بازار نقل و انتقالات تابستانی تعدادی از ستاره هایش را از دست داد ولی گالیانی مطمئن است که به زودی میلان را در میان برترین تیم های اروپایی خواهیم دید.

گالیانی در صحبت هایی که در وب سایت رسمی میلان انتشار یافته گفت:« میلان به کمی زمان نیاز دارد تا مجددا به اوج فوتبال ایتالیا و اروپا بازگردیم ولی من مطمئنم که بالاخره موفق خواهیم شد.»

گالیانی ادامه داد:« ما تصمیم گرفتیم تا ظاهرمان را عوض کنیم و بازیکنان جوان را به تیممان بیاوریم. ما شرایطمان را به هوادارانمان توضیح داده ایم و فکر می کنم که آنها مارا درک می کنند. ما حساب هایمان را بالانس کردیم  و توانسته ایم تا با قوانین فیرپلی اقتصادی کار بیائیم . ما با خط حمله خیلی جوانی بازی می کنیم و باید این سیاستمان را ادامه دهیم.».

میلان در آستانه جذب ریکاردو ساپونارا از امپولی است و آنها در فکر جذب ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی منچسترسیتی نیز می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.