گام تازه ایران خودرو برای جهانی شدن

۱۶م دیماه ،

گام تازه ایران خودرو برای جهانی شدن

گروه صنعتی ایران خودرو برای ورود به بازارهای جهانی رویکرد همه جانبه ای را برای بهره گیری از دانش متخصصان و نوآوری های محققان دانشگاهی در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش «عصرخودرو»، میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در محصول و کیفیت با بیان این مطلب به ایکوپرس گفت: راه ورود به بازار های جهانی، همکاری تنگاتنگ دولت و صنعت، خودروساز و دانشگاه است و این نیاز بیش از هر زمان دیگری یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وی اظهارکرد: مدل های مختلفی در همکاری دانشگاه و صنعت برای دست یابی به تکنولوژی های که منجر به رشد اقتصادی می گردد، وجود دارد و این روند تازه نیازمند یک تعامل روبه گسترش بین صنایع خودروسازی کشور و مراکز دانشگاهی است.
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو انجام تحقیق به صورت پایان نامه های دانشجویی، استفاده از پارک های فنی علمی و ایجاد انستیتوهای مشترک بین دانشگاه های معتبر و صنایع پیشرفته را از مدل های کاربردی همکاری مختلف دانشگاه و صنعت عنوان کرد.
وی عامل موفقیت در بازارهای جهانی را کوتاه کردن چرخه نوآوری در محصول و فرآیندها عنوان کرد و اظهارداشت: ایران خودرو برای جهانی شدن نیازمند است که چرخه نوآوری در محصول و فرآیند آن را به عنوان یک اولویت دنبال کند و در این راستا فعالیت مشترکی با خودروسازان معتبر انجام داده است.
سلیمانی اضافه کرد: برای کوتاه کردن چرخه نوآوری محصول، همکاری نزدیکی را با دانشگاهها آغاز کرده ایم که استفاده از پتانسیل مراکز تحقیقاتی بین المللی با عث می گردد زمان نوآوری محصولات آینده کوتاه تر شود و این گام مثبتی برای جهانی شدن است.
وی اظهارداشت: در نوآوری فرآیند، تکیه ایران خودرو برای کوتاه کردن چرخه، جذب فن آوری های پیشرفته در همکاری های مشترک با خودروسازان معتبر جهان است.
سلیمانی تاکید کرد: مدیریت برنامه ریزی تکنولوژی در سازمان می تواند سبب کوتاه شدن چرخه فروش و افزایش سودآوری شرکت در مقایسه با رقبا شود.
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو افزود: ایران خودرو همواره تلاش کرده است از تجارب علمی دانشگاهیان نهایت بهره را در طراحی و تولید خودرو را ببرد.

شنبه ۱۶ دى   ۱۳:۱۳

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.