گاهی خواستار حضور “بهنام تشکر” می شوم

۲۹م اسفند ،

گاهی خواستار حضور “بهنام تشکر” به عنوان همبازی در مجموعه های تلویزیونی می شوم.

 هومن برق نورد، بازیگر نقش “فیروز” در مجموعه “دودکش” در خصوص حضورش در این اثر در گفتگو با خبرنگار حوزه  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه “دودکش” کمدی صرف نیست و من اسم آن را طنز هم نمی گذارم.
وی افزود: همه ما در زندگی شاهد لحظات خوب و بدی هستیم که “دودکش” با بیانی خاص این شرایط را به تصویر می‌کشد.
برق نورد با اشاره به حضور “بهنام تشکر” در کنار او در چندین مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: بازی ما با هم جور بوده و در هر مجموعه ای سبب شیرین تر شدن ماجراها می گردد.
بازیگر “ساختمان پزشکان” ادامه داد: حضور هر دوی ما در این کار اتفاقی بود و پیش آمده که گاهی در مجموعه هایی پیشنهاد حضور یکدیگر را میدهیم.
برق نورد با اشاره به تیم “دودکش” و حضور خود اظهار داشت: برای اولین بار است که با “لطیفی” کارگردان مجموعه “دودکش” کار می کنم و از او و زینب تقوایی تهیه کننده سپاسگذارم.
این بازیگر افزود: خوشبختانه همه اعضای تیم  همکاری خوبی با یکدیگر دارند ولی برای اولین بار است که با “امیرحسین رستمی” و “الناز حبیبی” کار می‌کنم.
وی با اشاره به بداهه گویی او در این مجموعه گفت: من اهل بداهه گویی نیستم وفقط متن را می‌خوانم و روی دیالوگهای خود کار می‌کنم مگر در حد یک کلمه در جاهایی از بداهه استفاده کنم.
برق نورد در خصوص تکراری نشدن بازی و طنز خود در کنار “بهنام تشکر” اظهار داشت: مخاطبان نگران نباشد چون من و بهنام تشکر هر دو خالق کاراکتر تازهی هستیم و “دودکش” هم جزء کارهای متفاوت ما خواهد شد.
این بازیگر آثار ماندگار تلویزیونی گفت: همیشه تلاش میکنم در هر اثری مخاطبان شاهد کاراکتر تازهی از من باشند و این مسئله برای شخص من از اهمیت ویژه ای برخوردار است. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.