گاوی خشمگین در راه است

۲۹خردادماه،

کمپانی مشهور لامبورگینی می‌خواهد در نمایشگاه فرانکفورت سپتامبر مدل تازهی رونمایی کند که گمان زده می‌شود جانشین قهرمان بازنشسته یعنی گالاردو باشد.هم اکنون مشخصاتی از این مدل تازه راهی اینترنت شده است.حدود یک هفته پیش پایگاه اینترنتی carbuzz هم عکس‌هایی از این خودرو منتشر کرد که امکان دارد ظاهر اصلی آن به این عکس‌ها شباهت داشته باشد.

is-this-the-lamborghini-cabrera-medium_4

داستان از این قرار است که جانشین گالاردو پلت فرم خود را از آئودی R8 قرض گرفته است،ساختار اصلی گالاردو آینده از آلومینیم و فیبر کربن می‌باشد که باید انتظار وزن کمی هم از این مدل داشته باشیم.این خودرو قرار است به عنوان مدل ۲۰۲۴،اواخر ۲۰۲۴ راهی بازار شود.

is-this-the-lamborghini-cabrera-medium_1

    is-this-the-lamborghini-cabrera-medium_2 is-this-the-lamborghini-cabrera-medium_3

کد این مدل LP724 است و در مقایسه با گلاردو قدیمی طول بیشتری دارد(حدود ۱۶ میلی متر افزایش طول).اما عرض و ارتفاع آن یکسان است یعنی به ترتیب ۱۹۰۰ میلی متر و ۱۱۶۵ میلی متر می‌باشد.انتظار می‌رود خودرویی شبیه به آئودی روی صحنه آید اما با توجه به اطلاعاتی که در دسترس است فاصله بین دو محور لامبو تازه حدود ۳ سانت در مقایسه با R8 کم‌تر است.

is-this-the-lamborghini-cabrera-medium_5

    is-this-the-lamborghini-cabrera-medium_6 is-this-the-lamborghini-cabrera-medium_7

is-this-the-lamborghini-cabrera-medium_10

در فرهنگ لامبورگینی پیشرانه مهم‌تر از ظاهر است به همین سبب همه منتظر می باشند تا ببینند عملکرد این مدل به چه شکلی خواهد بود.به احتمال فوق‌العاده بسیار این مدل تازه دارای موتور V10 5.2 لیتری می‌باشد که می‌تواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند،گشتاور آن هم باید حدود ۵۴۳ نیوتن متر باشد.اگر چه قدرت این خودرو چنان جلب توجه نمی‌کند اما با وزن کم…در صمن این را هم یادتان باشد که لامبورگینی هیچ علاقه ای به تکنولوژی هیبریدی ندارد.

    Lamborghini-Gallardo_LP570-4_Superleggera_2011_800x600_wallpaper_02 is-this-the-lamborghini-cabrera-medium_9

lambo side_web

انتقال این قدرت عظیم از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به تمام چرخ‌ها امکان پذیر می‌شود.هم اکنون گالاردو های قدیمی دارای سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته اتومات می‌باشند.علاوه بر نسخه AWD لامبو نسخه دیفرانسیل عقب در دستور کار خود قرار داده است.

lamborghini-cabrera-spotted-for-first-time-61500_1

در همین جهت شایعات نشان می‌دهند که نام این خودرو کابررا(Cabrera) خواهد بود،این نام هم مانند دیگر نام‌های خودروهای لامبو اعم از مدل‌های Miura، Gallardo، Navarra و Veragua اسم یک گاو اسپانیایی با اصل و نسب است.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.