گذری بر سرای همیاران سلامت

۲۴م اسفند ،

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱۸، از طرح ها و دستاوردهای ویژه حوزه سلامت در سالی که گذشت، خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شناسایی رابطان سلامت، تشکیل شواری سلامت، برگزاری دوره های کارگاه های آموزشی، اجرای طرح سنجش عدالت در سلامت شهر، تشکیل کانونهای سلامت محور و بانک اطلاعاتی ویژه شهروندان، برگزاری جشنواره های سلامت، از طرح ها و دستاوردهای حوزه سلامت، در سال ۹۱ است.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشنواره سلامت محله و پیشگیری دخانیات، جشنواره های سلامت محله و پزشکان، سلامت و پیشگیری از چاقی، سلامت و پیشگیری از دیابت، سلامت و کانون کودک و مادر، سلامت و کانون معلولان، سلامت و سالمندان، سلامت و خادمان سلامت مساجد، سلامت و اهدا کنندگان خون، سلامت و جوانان در سال ۹۱ برگزار شد.
 
نامداری ادامه داد: مهمترین جشنواره در حوزه سلامت سال ۹۱، برگزاری جشنواره محله و پیشگیری دخانیات ویژه شهروندان به میزبانی منطقه ۱۸ است.
 
وی با اشاره به اقدامات حوزه سلامت منطقه ۱۸ در سال ۹۱ گفت: شواری سلامت، با مشارکت شهروندان ، بخش خصوصی، نهادهای خصوصی و دولتی، بررسی مسائل، معظلات و مشکلات در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی با حضور نهادها و مراکز بهداشتی درمانی پایگاه های بسیج مدارس آموزش و پرورش، نیروی انتظامی طرح و دستاوردهای بسیاری را در سال ۹۱ در حوزه سلامت منطقه ۱۸ برگزار کرده است.
 
نامداری با شاره به نحوه برگزاری طرح های سالم ۹۱ افزود: برگزاری دوره های کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی، بررسی مسائل و مشکلات خانه و خانواده، تربیت کودک، تربیت جوانان، برخورد با نوجوانان و جوانان، بررسی مشکلات و مسائل همسران، نیاز سنجی و شناسایی معضلات و مشکلات محله، از طرح های ویژه سال ۹۱ در حوزه سلامت شهرداری منطقه ۱۸ است.
 
وی با تاکید بر این موضوع گفت: سلامت یاران حوزه سلامت، با بررسی و ارزیابی مشکلات شهروندان و محلات منطقه ۱۸ با مشارکت شهروندان در طرح سنجش عدالت در سلامت شهر تشکیل کانونهای ده گانه سلامت محور و بانک اطلاعاتی ویژه شهروندان، اقدامات بسیاری را در سال ۹۱ انجام داده اند.
 
نامداری در پایان با اشاره به مهم ترین شاخص ها و دستاوردهای حوزه سلامت شهرداری منطقه ۱۸ افزود: برگزاری جشنواره سلامت محله و پیشگیری دخانیات در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، دوره های پایانی سال ۹۱، با ارائه طرح ها وایده های بسیار خوب به مدیریت شهری، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت ارتقاء سطح آگاهی شهروندان ایجاد همفکری و همدلی بین ساکنان محله و مسئولان شهرداری مهمترین شاخص ها و دستاوردهای حوزه سلامت منطقه ۱۸ است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.