گذری بر ویژه های ترافیکی بزرگراه های شهید هاشمی و علاقه عسگری

۰۵اردیبهشت،

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۹، از اجرای طرح های ویژه ترافیکی بزرگراه های شهید هاشمی و علامه عسگری، در این منطقه خبر داد.

ز‌لفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح های ویژه ترافیکی، احداث پل های عابر پیاده در مسیر تقاطع شهید هاشمی و علامه عسگری به منظور سهولت، امنیت بیشتر تردد و رفاه حال شهروندان از اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۹ در سال ۹۲ است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: احداث پل روگذر تقاطع شهید هاشمی و علامه عسگری، افزایش عرشه پل عابر  پیاده در منطقه ۱۹، به طور پیوسته در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ در سال جاری است.
ز‌لفی با اشاره به لزوم افزایش پل های عابر پیاده در منطقه ۱۹ گفت: همسطح سازی معابر منطقه ۱۹، افزایش طول عرشه پیاده در این منطقه، به منظور افزایش امنیت شهروندان از الو‌یت های حوزه ترافیکی شهرداری منطقه ۱۹ است.
وی در پایان با اشاره به طرح های دیگر شهرداری منطقه ۱۹ افزود: نصب ۲۲ تابلوی تعیین مسیر در معابر بزرگراه شقایق با توجه به افتتاح و اتمام این بزرگراه در ماه های اخیر، نصب تعیین مسیر آدرس های بزرگراه آزادگان، کرج و شهید کاظمی در تقاطع های مرتبط به بزرگراه شقایق از طرح های دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ در سال ۹۲ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.