گذری بر ویژه های هفته محیط زیست محدوده ی تهران قدیم

۲۰خردادماه،

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۲، از برگزاری طرح های ویژه هفته محیط زیست در این منطقه خبر داد.

جانب الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همایش نقش مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست در سالن آمفی تئاتر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲، روز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه سال ۹۲ به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این همایش آموزش های ویژه هفته محیط زیست توسط کارشناس محیط زیست شهرداری منطقه ۱۲ به شهروندان ارائه خواهد شد.

جانب الهی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: آشنایی شهروندان با چگونگی نحوه ی تفکیک زباله تر و خشک، تفکیک زباله های فلزی و برنده از زباله های دیگر، قرار رفتن این زباله در محفظه های ویژه نگهداری این زباله ها، آشنایی استفاده از محیط عمومی، به ویژه بوستان ها، چگونگی استفاده از آتش و حفاظت محیط زیست از اهداف برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: ارتقای سطح آگاهی شهروندان و حفاظت از محیط زیست، چگونگی استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کاهش آلودگی های زیست محیطی از جمله آلودگی هوا و آلودگی صوتی، ترویج فرهنگ الگوسازی کودکان توسط برگزاری کارگاه های آموزشی، بررسی و ارزیابی و تذکر به رعایت نکات حفاظت و حمایت از محیط زیست از اهداف دیگر برگزاری این همایش است.

جانب الهی در پایان با اشاره به طرح های دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه ۱۲ افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با محیط زیست سرای محله بازار، آموزش بازیافت سرای محله سنگلج، آموزش تفکیک زباله سرای محله پامنار، آشنایی با محیط زیست و نحوه حفاظت از فضای سبز در سرای محله دروازه شمیران از طرح های دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه ۱۲ است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.