گذر ثبت سفارشات از مرز هشت هزار فقره / پرداخت ارز به بیست گروه خدماتی در حال بررسی است

۳۰ آبان ،

تا ساعت ۱۴ امروز تعداد ثبت سفارشات انجام شده در مرکز مبادلات ارزی به ۱۱۰ فقره رسید که با احتساب روز های کاری این مرکز این تعداد از مرز ۸ هزار فقره عبور و به هشت هزارو دو فقره ثبت سفارش رسید.

صمد کریمی سخنگوی مرکز مبادلات ارزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: امروز در مذاکره با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مستقردر مرکز مبادلات ارزی مقرر شد لیست نهایی گروه هشت کالایی در اصرر وقت به بانک مرکزی ارسال شود تا پس از طی مراحل  اداری بخش نامه و تائید مقامات بانک نسبت به تامین ارز آن به نرخ مبادله ای اقدامات لازم انجام شود.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی افزود: یکی از ابزارهای سرمایه گذاری در بازار پول و ارز سپرده های سرمایه گذاری مدت دار ارزی است به طوریکه دارندگان اسکناس خارجی (ارز) می تواند با مراجعه به بانک های عامل نسبت به سپرده گذاری ارزی اقدام نمایند و سود پرداختی به سپرده های مدت دار ارزی به صورت ارز می باشد ضمن آنکه این سپرده ها عندالمطالبه است.

وی تصریح کرد: هدف بانک مرکزی تامین عمده نیازهای ارزی گروه خدمات است در این جهت مطابق با آخرین تصمیمات خرید ارز به نرخ مبادله ای برای ۲۰ قلم دیگر از گروه خدمات متعاقبا جزئیات آن توسط بانک مرکزی به متقاضیان اعلام می شود./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.