«گذشته» پس از بازبینی؛ پروانه نمایش می گیرد

۱۰اردیبهشت،

علی سرتیپی مدیرعامل شرکت فیلمیران که پخش «گذشته» را در ایران بر عهده دارد دربارهٔ آخرین وضعیت نمایش آن در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است نسخه ای از فیلم ظرف چند روز آینده به ایران فرستاده شود تا بعد از گذراندن مراحل فنی برای زیرنویس فارسی فیلم؛ آن را در اختیار سازمان سینمایی قرار دهیم.

 

سرتیپی می گوید: اگر طبق قول ها و مساعدت هایی که برای صدور مجوز فیلم گرفته ایم، مجوز نمایش آن به موقع صادر شود اکران فیلم در کشور در خرداد ماه قطعی است.

 

سرتیپی دربارهٔ قرارداد با سرگروه سینمایی جهت اکران فیلم گفت: صحبت هایی انجام شده است اما بعد از صدور پروانه نمایش نسبت به عقد قرار داد با گروه سینمایی اقدام می کنیم.

 

پخش کننده «گذشته» در پایان گفت: به سبب کمبود وقت برای دوبله فیلم و عدم حضور آقای فرهادی در ایران به سبب مشغله کاری ای که دارند مجبور شدیم فیلم را به صورت زیرنویس اکران کنیم.

 

فیلم سینمایی «گذشته» به زبان فرانسوی ساخته شده در پاریس جلوی دوربین رفته و اولین فیلم اصغر فرهادی در خارج از ایران به حساب می‌آید.

 

«گذشته» داستان مردی ایرانی و زنی فرانسوی است که به دلیل اختلاف مرد همسرش را رها کرده و به ایران برگشته است. بعد از مدت‌ها زن از شوهرش تقاضای طلاق می‌کند. بازگشت مرد به فرانسه او را با چالشی بزرگ روبه‌رو می‌کند. چرا که همسرش با مردی فرانسوی رابطه عاطفی برقرار کرده است. برنیس برژو، طاهر رحیم و علی مصفا بازیگران اصلی «گذشته» می باشند.


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.