گرانترین عروسی های دنیا

عروسی یکی از دغدغه های جوانان دنیا است اما برخی از افراد با ثروتی که دارند عروسی های بسیار گران برگزار می کنند. اما هیچ گاه این هزینه ها دلیلی بر پایداری و خوشبختی این افراد نبوده است.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، داستان عروسی ها که در این مطلب می خوانید با خرج های بسیار بالا برگزار شده اند هزینه برخی از این عروسی ها به اندازه صدها ازدواج است.

*وین رونی:

وین رونی را تقریبا همه فوتبال دوستان می شناسند. این بازیکن خوب تیم منچستر یونایتد در سال ۲۰۰۸ با هزینه نزدیک ۱۵ میلیون دلار عروسی اش را در ۴ روز برگزار کرد. او مراسمش را در ایتالیا و بر روی یک قایق گرفت. تنها لباس عروس برای او بیش از ۴ میلیون دلار هزینه در بر داشت. و توانست در جایگاه پنجم گرانترین عروسی های جهان جا بگیرد.

*ویکرام چت وال:

بعد از عروسی “وین رونی” رتبه چهارم این جدول به “چت وال” هندی رسید. در این مراسم که در سال ۲۰۰۶ برگزار شد داماد یک هندی الاصل اما صاحب هتل های معروف در نیویورک و همچنین صاحب خطوط هوایی بود. افراد مشهوری از جمله برخی رئیس جمهورهای کشور های مختلف شرکت داشتند که به طور اختصاصی به مکان عروسی منتقل شدند. هزینه این عروسی بیش از ۲۰ میلیون دلار بود.

*اندری ملیچنکو:

این عروسی که بیش از ۳۰ میلیون دلار هزینه داشت مابین میلیونر روسی و یک مدل یوگوسلاو برگزار شد. این مراسم در سال ۲۰۰۵ به عنوان گرانترین مراسم عروسی شناخته شد. اما در جدول گرانترین عروسی ها رتبه سوم را از آن خود کرد. جالب است بدانید تنها هزینه خوانندگان این مراسم نزدیک به ۱۰ میلیون دلار بود.

*شیخ محمد بن رشید آل مکتوم:

این عروسی که در سال ۱۹۸۱ برگزار شد نزدیک به ۴۵ میلیون دلار هزینه روی دست داماد گذاشت. برای این مراسم شیخ عربی یک استادیوم ساخت تا بتواند ۲۰ هزار مهمانی را که دعوت کرده بود پذیرایی کند. این مراسم ۷ روز به طول انجامید.

*آمیت باهاتیا:

بلاخره گرانترین عروسی جهان و رتبه اول این جدول به یک داماد هندی رسید. این عروسی که در سال ۲۰۰۴ برگزار شد هنوز هم به عنوان گرانترین عروسی دنیا شناخته می شود. این مراسم در حضور نزدیک به هزار مهمان در یکی از باغ های باستانی مربوط به قرن ۱۷ فرانسه برگزار شد. کارت های عروسی این مراسم تماما از نقره ساخته شده بودند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.