گرانفروشان تهرانی جریمه شدند

همچنین در استان چهارمحال وبختیاری یک کارخانه به دلیل گرانفروشی در شعب تعزیرات حکومتی پس از اجرای تشریفات قانونی مدیرعامل کارخانه به پرداخت بیش از ۱۳میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با تشریح آخرین جزئیات پرونده های تعزیراتی گفت: در گشتهای تعزیراتی تهران ۷۲ صنف گرانفروش تهرانی جریمه شدند.

محمد حسن سرابیان در گفتگو با مهر اعلام کرد: در مورخ ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه گشت مشترکی با همکاری نمایندگان تعزیرات حکومتی و بازرسین اداره صنعت، معدن وتجارت در قالب ۲۷ اکیپ درسطح شهربرگزار شد که در این بازرسیها از یکهزار واحد صنفی بازدید و بازرسان ضمن ارائه تذکرات لازم برای ۷۲ واحد متخلف به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تقلب در کسب پرونده تخلفاتی به ارزش ۳۵ میلیون تومان تشکیل وجهت رسیدگی بیشتر به شعب تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد.

وی افزود: همچنین در استان چهارمحال وبختیاری یک کارخانه به دلیل گرانفروشی در شعب تعزیرات حکومتی پس از اجرای تشریفات قانونی مدیرعامل کارخانه به پرداخت بیش از ۱۳میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی گفت: ماموران نیروی انتظامی گلوگاه شهیدامامی اصفهان طی بازرسی های خود مقادیری کالای قاچاق شامل انواع کفش خارجی کشف و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد. در این راستا با اعلام شکایت گمرک اصفهان ،پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقردرگلوگاه شهید امامی اصفهان ارجاع شد و شعبه یادشده با توجه به مستندات موجود در پرونده، متخلفین را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۸۲ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.