گرانفروشی در بازار لپ‌تاپ نداریم

۲۶م دیماه ،

با وجود دو برابر شدن تمامی کالا‌های دیجیتالی از جمله لپ تاپ و قطعات کامپیوتری هیچ گونه شکایتی در کمیسیون شکایات اتحادیه فناوران رایانه تهران مبنی بر گران فروشی صورت نگرفته است.
“سیدمهدی میرمهدی” رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت‌: همزمان با نوسانات نرخ ارز از چندماه قبل تا کنون که منجر به دو برابر شدن تمامی کالا‌های موجود در بازار شده تا کنون هیچ گونه شکایتی مبنی بر گران فروشی در این اتحادیه صورت نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت بیشتر فروشندگان در مجتمع‌ها و مراکز خریدوفروش لپ تاپ و کامپیوتر به صورت رقابتی صورت می‌گیرد،‌ افزود: در مراکز خرید و فروش این کالای ارتباطی و دیجیتالی به هیچ عنوان کالایی با قیمت بالاتر از نرخ واقعی آن به فروش نمی‌رسد چرا که در صورت هرگونه سواستفاده قیمتی فروشندگان با جریمه‌های سنگینی از سوی سازمان بازرسی ونظارت برتوزیع کالا روبرو می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین شکایت مربوط به خدمات پس از فروش شرکت‌های گارانتی کننده است،‌افزود: هر هفته بالغ بر ۱۰ مورد شکایت به این اتحادیه ارجاع می‌شود که بیشترین آمار این شکایت‌ها به خدمات پس از فروش شرکت‌های گارانتی کننده مربوط می‌شود و این در حالی است که تا کنون هیچ گونه شکایتی مبنی بر گران فروشی از سوی خریداران این کالای ارتباطی و دیجیتالی دیده نشده است.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: افزایش قیمت و دوبرابر شدن انواع لپ تاپ سبب شده تا مشتریان تنها در صورت نیاز به خرید این کالای ارتباطی بپردازند و این در حالی است که تا پیش از گرانی‌ها بازار لپ‌تاپ تهران با تقاضای چشمگیری از مشتریان پرجنب و جوش سپری می‌شد.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.